Awaria w Getin Banku. Są problemy z przelewami i transakcjami BLIK [aktualizacja]

Getin Bank analizuje awarię, w wyniku której występują utrudnienia w realizacji przelewów i trasakcji z wykorzystaniem BLIK-a. Saldo klientów może być aktualizowane z opóźnieniem.

Awaria w Getin Banku. Są problemy z przelewami i transakcjami BLIK [aktualizacja]
Źródło zdjęć: © Getty Images
Oskar Ziomek

27.11.2019 | aktual.: 28.11.2019 10:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Getin Bank zmaga się z awarią, o której poinformowano klientów w komunikacie na stronie banku. Klienci mogą napotkać na problemy z przelewami wewnętrznymi, wychodzącymi i transakcjami BLIK. Na tym jednak utrudnienia się nie kończą.

Obraz
© Getin Bank

Niektórzy mogą widzieć nieaktualny stan konta lub nie widzieć nowo zakładanych produktów. Jak zapewniają bankowcy, awaria nie dotyczy płatności kartami – takie transakcje można bez problemu dalej przeprowadzać. Na tę chwilę nie wiadomo, jak długo potrwają utrudnienia.

Getin Bank deklaruje jednak, że trwają intensywne prace nad rozwiązaniem usterki. Kiedy systemy zaczną już prawidłowo funkcjonować, zlecone wcześniej przelewy zostaną w końcu zrealizowane w ramach kolejnej sesji Elixir.

Aktualizacja, 28 listopada (godz. 8:45)

W godzinach nocnych Getin Bank potwierdził na Facebooku, że awaria została już rozwiązana, a następnym krokiem jest przywrócenie pełnej sprawności bankowości. Zgodnie z wcześniejszym zapewnieniem, zlecone wczoraj przelewy powinny zostać zrealizowane w najbliższej sesji Elixir.

Aktualizacja, 28 listopada (godz. 10:00)

Jak dowiedzieliśmy się od Artura Neweckiego, rzecznika prasowego Getin Banku, bankowość elektroniczna działa już prawidłowo, a wszystkie zlecone przelewy są systematycznie realizowane. Przy okazji bank raz jeszcze przeprasza klientów za zaistniały problem.

wiadomościawariabank
Komentarze (69)