Asystent Google dostał nową funkcję. W ING Bank Śląski sprawdzisz stan konta

Asystent Google dostał nową funkcję. W ING Bank Śląski sprawdzisz stan konta

Asystent Google dostał nową funkcję. W ING Bank Śląski sprawdzisz stan konta
Źródło zdjęć: © WP.PL
Adam Bednarek
10.04.2019 13:32, aktualizacja: 10.04.2019 14:39

Asystent Google w Polsce na razie nie ma zbyt wielu funkcji. Ale powoli zaczyna się to zmieniać. Za pomocą komendy głosowej w ING Bank Śląski sprawdzimy stan konta i zlecimy przelew.

"Media technologiczne, dziennikarze i miłośnicy nowych technologii miesiącami wyczekiwali wprowadzenia Asystenta Google w języku polskim. Doczekali się w styczniu 2019 roku. Minęły 4 miesiące. Rozczarowanie jest ogromne, a sam asystent - bezużyteczny" - tak pisał niedawno Bolesław Breczko na łamach WP Tech. Dobra wiadomość jest taka, że Asystent Google właśnie wzbogacił się o nową i przydatną funkcję.

I nie jest to rymowanka czytana głosem Geralta. Jak poinformował ING Bank Śląski, za pomocą komend głosowych sprawdzimy stan konta czy zlecimy szybki przelew.

Asystent Google i ING Bank Śląski: jakie są funkcje?

Jakich komend należy użyć?

  • stan konta: "OK Google, wyszukaj saldo w Moje ING mobile”
  • wyszukanie BLIKA: "OK Google, wyszukaj BLIK w Moje ING mobile”
  • szybki przelew: "OK Google, wyszukaj przelew w Moje ING mobile”

Bolesław Breczko narzekał, że wadą Asystenta Google w Polsce jest nieintuicyjne wydawanie poleceń. I wydaje się, że ING Bank Śląski w tej kwestii zdania nie pozwoli zmienić. Nigdy nie pomyślałbym, żeby sprawdzać pieniądze hasłem "wyszukaj saldo". Pewnie to kwestia techniczna, ale brzmi to nienaturalnie i po prostu nielogicznie.

Ale z nowej funkcji Asystenta Google cieszyć się trzeba, bo to coś, z czego warto będzie korzystać. Oby śladem ING Bank Śląski poszły inne instytucje finansowe.

Awaria ING Bank Śląski

Jeśli dzisiaj rano chcieliście testować nowe możliwości Asystenta Google i te nie działały, to… spokojnie, nie byliście jedyni. Po prostu bank zmagał się w środę rano z problemami technicznymi, przez które nie działał serwis internetowy i aplikacja mobilna. O godzinie 9:39 poinformowano, że uporano się z kłopotami. Już teraz każdy posiadacz smartfona z Androidem i klient ING Bank Śląski może korzystać ze wsparcia Asystenta Google.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)