Awaria ING Bank Śląski. Znowu nie można się zalogować [AKTUALIZACJA]

Awaria ING Bank Śląski. Znowu nie można się zalogować [AKTUALIZACJA]

Awaria ING Bank Śląski. Znowu nie można się zalogować [AKTUALIZACJA]
Źródło zdjęć: © downdetector.pl
Adam Bednarek
10.04.2019 09:14, aktualizacja: 10.04.2019 09:54

Nie mogłeś zalogować się rano na swoje konto? Nie byłeś sam. Klienci ING Bank Śląski skarżyli się w środowy poranek na problemy z działaniem stron internetowych. Bank już uporał się z utrudnieniami.

"System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Staramy się jak najszybciej usunąć problem" - napisano na facebookowym profilu ING Bank Śląski.

Awaria ING Bank Śląski

Z danych serwisu downdetector.pl wynika, że problemy występują niemal w całej Polsce. Użytkownicy nie mogąc zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej pozbawieni zostali opcji zrobienia przelewu czy sprawdzenia stanu konta.

Awaria ING Bank Śląski: kolejna w krótkim czasie

Klienci banku przypominają, że problemy z logowaniem występują po raz kolejny. O awarii ING Bank Śląski, przez którą nie dało się zalogować do serwisu, pisaliśmy pod koniec marca. Wówczas występowały te same komplikacje.

AKTUALIZACJA

"Udało nam się uruchomić bankowość internetową i mobilną" - napisano o 9:25. Bank zaznacza jednak, że wciąż mogą występować problemy, np. wolne działanie. O 9:39 poinformowano, że sytuacja wróciła już do normy.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)