YouTube jak telewizja. Wprowadza sekcję "Breaking News"

YouTube jak telewizja. Wprowadza sekcję "Breaking News"

YouTube jak telewizja. Wprowadza sekcję "Breaking News"
Źródło zdjęć: © YouTube
Adam Bednarek
11.07.2018 09:07

YouTube chce być dla internautów telewizją informacyjną. W serwisie zobaczymy więc specjalną sekcję skupiającą się na najważniejszych wydarzeniach o nazwie "Breaking News".

Misja ratunkowa w Tajlandi, poszukiwania zaginionego pytona tygrysiego, awans Francji do finału Mistrzostw Świata. W telewizji takie specjalne zdarzenia trafiają na pasek z napisem "pilne!". I niebawem tak będzie również na YouTube. Gigant wideo uruchamia sekcję "Breaking News", która będzie "zbierać" filmiki związane z aktualnym, istotnym wydarzeniem. Pojawią się też powiadomienia dla użytkowników, by ci zawsze mogli być na bieżąco.

YouTube: Breaking News także w Polsce

YT informuje, że sekcja Breaking News pojawi się na razie na 17 wybranych rynkach, a według informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl, dotyczy to także Polski. Nie jest jednak jeszcze wiadome, którzy wydawcy będą mieli pierwszeństwo w sekcji.

Oprócz "Breaking News", YouTube uruchomił także mechanizm o nazwie "Top News", który ma prezentować najbardziej aktualne filmowe newsy dotyczące konkretnego hasła wpisywanego przez użytkownika w wyszukiwarce. I jak dodają Wirtualne Media, również tej opcji możemy spodziewać się w Polsce.

Nowość na YouTube nie dziwi, biorąc pod uwagę fakt, że główny przyrost użytkowników YouTube notuje w przedziale wiekowym dorosłych 35+ oraz osób 55+. Dla nich sekcja informacyjna może być więc bardzo przydatna.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)