Wysłał laptopa do naprawy, w zamian dostał... 7 zepsutych komputerów

Wyobraźcie sobie zdziwienie na twarzy Joe Litwina, który wysłał laptopa Vaio do serwisu, a zamiast swojego komputera otrzymał 7 innych, przeznaczonych do naprawy. W wyniku pomyłki Sony wysłało klientom pudełka do zapakowania sprzętu z wydrukowanym adresem tego mężczyzny.

Wysłał laptopa do naprawy, w zamian dostał... 7 zepsutych komputerów
Źródło zdjęć: © Gizmodo.pl

22.09.2011 | aktual.: 22.09.2011 11:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nie do końca wiadomo, jak doszło do takiego błędu, ale dotychczas Joe Litwin z Ohio w USA dostał pocztą 7 komputerów. Możliwe, że kolejne są w drodze. Sony "najzwyczajniej" w świecie wydrukowało adres Joe, który właśnie zgłosił sprzęt do naprawy, na innych pudełkach, które zostały rozesłane po klientach oczekujących naprawy sprzętu. Joe odebrał nawet telefon z zapytaniem o serwis!

Sony nie wydało oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. A biedny Joe i tak dostał za małe pudełko na odesłanie swojego laptopa...

sonywiadomościnaprawa
Komentarze (36)