Wysłał laptopa do naprawy, w zamian dostał... 7 zepsutych komputerów
Wyobraźcie sobie zdziwienie na twarzy Joe Litwina, który wysłał laptopa Vaio do serwisu, a zamiast swojego komputera otrzymał 7 innych, przeznaczonych do naprawy. W wyniku pomyłki Sony wysłało klientom pudełka do zapakowania sprzętu z wydrukowanym adresem tego mężczyzny.
Nie do końca wiadomo, jak doszło do takiego błędu, ale dotychczas Joe Litwin z Ohio w USA dostał pocztą 7 komputerów. Możliwe, że kolejne są w drodze. Sony "najzwyczajniej" w świecie wydrukowało adres Joe, który właśnie zgłosił sprzęt do naprawy, na innych pudełkach, które zostały rozesłane po klientach oczekujących naprawy sprzętu. Joe odebrał nawet telefon z zapytaniem o serwis!
Sony nie wydało oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. A biedny Joe i tak dostał za małe pudełko na odesłanie swojego laptopa...