SkróTech. Najważniejsze wiadomości dnia [13.01.2019 r.]

Źródło zdjęć: © flickr.com
Karolina Modzelewska

13.01.2020 22:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Żółw seksoholik ocalił swój gatunek. Modele klimatyczne wieszczą nam katastrofę. Iran planował atak na ambasady – sprzeczne słowa prezydenta i szefa Pentagonu. Tajemnica polskiego znaleziska sprzed 2000 lat odkryta. Oto przegląd najważniejszych wiadomości dnia.

Żółw seksoholik ocalił swój gatunek

Nadaktywny seksualnie żółw Diego przez ponad 50-lat pracował nad ocaleniem swojego gatunku na Santa Cruz na Wyspach Galapagos. Jego działania okazały się bardzo skuteczne.

Modele klimatyczne wieszczą nam katastrofę

Zespół naukowców z Uniwersytetu w Kalifornii przeanalizował prognozy siedemnastu modeli klimatycznych opracowanych w latach 1970-2007 i porównał z faktycznymi zmianami. Uzyskane wyniki nie napawają optymizmem.

Iran planował atak na ambasady - sprzeczne słowa prezydenta i szefa Pentagonu

Donald Trump w piątek informował, że Iran planował atak na amerykańskie placówki dyplomatyczne. Dlatego Kasem Sulejmani został zabity. Jego słowa są sprzeczne z twierdzeniami Szefa Pentagonu Marka Espera.

Tajemnica polskiego znaleziska sprzed 2000 lat odkryta

Polscy naukowcy zrekonstruowali kurhan liczący 2000 lat. Znalezisko zostało odkryte w Szarbi, w okolicach Krakowa. Jest to jeden z nielicznych grobów tego typu na terenie Małopolski.