Seinfeld pomoże Redmond w walce z Apple

Seinfeld pomoże Redmond w walce z Apple
Źródło zdjęć: © Microsoft

21.08.2008 12:00, aktual.: 21.08.2008 14:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Koncern z Redmond ma już najwyraźniej dość ironicznych reklam Apple, w których firma Jobsa dobrotliwie natrząsa się z komputerów z Windows. Dziennik Wall Street Journal poinformował, że Microsoft podpisał właśnie kontrakt z popularnym komikiem Jerry'm Seinfeldem - ma on pomóc producentowi Windows w zmianie wizerunku.

Obraz
© (fot. AFP)

Jerry Seinfeld ( twórca niezwykle popularnego w USA sitcomu "Seinfeld" ) weźmie udział w serii reklam, które emitowane będą w ramach nowej kampanii marketingowej Microsoftu - jej hasłem przewodnim będzie "Windows Not Walls". Koncern z Redmond chce z pomocą komika zmienić wizerunek systemu Windows jako awaryjnego i niezbyt bezpiecznego produktu dla "nudziarzy i urzędników" ( taki obraz "Okien" kreuje między innymi popularna seria reklam Apple "Mac vs PC" ).

Cała kampania ma kosztować ok. 300 mln USD - 10 mln z tej puli przeznaczone zostanie na wynagrodzenie Jerry'ego Seinfelda. Nowe reklamy będą emitowane w amerykański mediach od 4 września 2008 r.

Źródło artykułu:PC World Komputer
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także