Seinfeld pomoże Redmond w walce z Apple
21.08.2008 12:00, aktual.: 21.08.2008 14:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Koncern z Redmond ma już najwyraźniej dość ironicznych reklam Apple, w których firma Jobsa dobrotliwie natrząsa się z komputerów z Windows. Dziennik Wall Street Journal poinformował, że Microsoft podpisał właśnie kontrakt z popularnym komikiem Jerry'm Seinfeldem - ma on pomóc producentowi Windows w zmianie wizerunku.
Jerry Seinfeld ( twórca niezwykle popularnego w USA sitcomu "Seinfeld" ) weźmie udział w serii reklam, które emitowane będą w ramach nowej kampanii marketingowej Microsoftu - jej hasłem przewodnim będzie "Windows Not Walls". Koncern z Redmond chce z pomocą komika zmienić wizerunek systemu Windows jako awaryjnego i niezbyt bezpiecznego produktu dla "nudziarzy i urzędników" ( taki obraz "Okien" kreuje między innymi popularna seria reklam Apple "Mac vs PC" ).
Cała kampania ma kosztować ok. 300 mln USD - 10 mln z tej puli przeznaczone zostanie na wynagrodzenie Jerry'ego Seinfelda. Nowe reklamy będą emitowane w amerykański mediach od 4 września 2008 r.