Plus: rezygnacja z dotychczasowych submarek

Plus: rezygnacja z dotychczasowych submarek

11.05.2011 17:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło Daj
o siebie zadbać
oraz modyfikacja ofert to efekty pracy Polkomtelu nad odświeżeniem wizerunku Plusa.

_ Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Plus stawia klientów w centrum swojej uwagi i wysiłków. Sieć nie tylko będzie odpowiadać na ich potrzeby, ale będzie również kreować dla nich rozwiązania, które wyprzedzą oczekiwania i pozytywnie ich zaskoczą. _ - czytamy w komunikacie prasowym operatora.

Wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus. Rezygnacja z dotychczasowych submarek pozwolić ma na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.

Wraz z nową strategią nastąpiło również uproszczenie ofert sieci Plus. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament).

Skoncentrowane są one na najistotniejszych elementach, takich jak minuty do wszystkich i wybrane numery.

Nowością jest usługa typu _ Pay per call _, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego Internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (162)
Zobacz także