Nazwy, linki, kody i pozdrowienia - te nowości w Messengerze zostaną wprowadzone w ciągu kilku tygodni

Nazwy, linki, kody i pozdrowienia - te nowości w Messengerze zostaną wprowadzone w ciągu kilku tygodni

Nazwy, linki, kody i pozdrowienia - te nowości w Messengerze zostaną wprowadzone w ciągu kilku tygodni
Źródło zdjęć: © Wirtualna Polska
08.04.2016 11:05, aktualizacja: 08.04.2016 11:21

Messenger to najpopularniejszy na świecie komunikator. W zespole z Facebookiem jest w obecnych czasach jedną z najpotężniejszych form komunikacji. W związku z tym wszystkie zmiany, jakie są w nim wprowadzane, w tym także nowe funkcje, jakie twórcy serwują użytkownikom, wzbudzają wiele zainteresowania. Właśnie ogłoszono kolejne nowości. Na rewolucję nie mamy jednak co liczyć

Przy okazji zespół Messengera pochwalił się, że miesięcznie z komunikatora korzysta aż 900 milionów użytkowników, którzy wysyłają w tym czasie miliardy wiadomości. Nowości mają w jeszcze większym stopniu ułatwić kontakt ze znajomymi czy firmami na Facebooku. Osoby korzystające z platformy będą mogły "w szybki i prosty sposób wykorzystać w komunikacji" nowe narzędzia. Mowa o kodach, nazwach użytkowników i linkach. Co to oznacza?

Obraz
© (fot. Materiały prasowe)

Nazwy użytkowników to unikalne nazwy, dzięki którym podczas wyszukiwania znaleźć w Messengerze właściwą osobę. Użytkownicy mogą edytować np. nazwy stron. Będą się one pojawiać pod nazwą istniejącą, z dodanym znakiem @. Tak, jak na grafice powyżej.

Linki - spersonalizowane linki, które można udostępniać w całej sieci. Wystarczy kliknąć w link, aby od razu rozpocząć wątek z daną osobą lub firmą. Będą one miały postać _ m.me/nazwauzytkownika _. Kliknięcie w link otworzy konwersację z osobą lub fanpagem.

Kody działają podobnie jak linki. Korzystając z tego narzędzia wystarczy zeskanować kod innej osoby żeby od razu rozpocząć rozmowę. To narzędzie bardzo podobne do tego, jakie znamy z komunikatora Snapchat.

Obraz
© (fot. Materiały prasowe)

Greetings to przygotowane wcześniej przez autorów fanpage'ów krótkie komunikaty, które będą się wyświetlać przed wysłaniem przez użytkownika wiadomości.

Zarówno linki, jak i kody, będą mogły być umieszczone w reklamach, na stronach i w każdy inny marketingowy sposób, który pozwoli na szybki kontakt między fanpagem i innymi użytkownikami. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych tygodni. Jak widać, Facebook skupia się w tej chwili na ulepszeniu lub urozmaiceniu funkcjonowania fanpage'ów. Tym razem nie mamy do czynienia z żadnymi znacznymi zmianami, a jedynie estetycznymi dodatkami, które pomogą w komunikacji z administratorami stron na Facebooku. Wyjątkiem jest możliwość zmieniania nazw profili użytkowników. Podejście twórców nie powinno dziwić. Ludzie korzystający z Facebooka w Polsce wysyłają np. 1,5 x więcej wiadomości skierowanych do Stron niż wynosi globalna średnia.

słk

Źródło artykułu:WP Tech
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)