Mobilna TV pożądana przez biznesmenów

Mobilna TV pożądana przez biznesmenów

Mobilna TV pożądana przez biznesmenów
Źródło zdjęć: © AFP
11.03.2009 07:21, aktualizacja: 11.03.2009 11:24

Ericsson oraz sieć telewizyjna CNN przeprowadziły badania na temat wykorzystania urządzeń przenośnych jako narzędzi służących do przeglądania Internetu oraz oglądania telewizji. Możemy się z nich dowiedzieć, że komputery i telefony komórkowe coraz częściej zastępują tradycyjne odbiorniki telewizyjne. Wśród osób najchętniej korzystających z mobilnej telewizji i VoD coraz liczniejszą grupę stanowią top menedżerowie.

Menedżerowie są tą grupą klientów, wśród których wykorzystanie mobilnego Internetu charakteryzuje dynamiczny wzrost. W coraz większym stopniu korzystają oni z dostępu do informacji, filmów wideo, a także do treści generowanych przez samych użytkowników. Osoby te coraz częściej wykorzystują swoje urządzenia przenośne do oglądania telewizji. Służą im do tego nie tylko laptopy, ale i telefony komórkowe.

Za sukces odpowiedzialny jest społecznościowy charakter stron udostępniających wideo - prawie trzy czwarte (73%) osób odwiedzających serwis CNN interesuje się treściami tworzonymi przez innych użytkowników. Wśród nich znajduje się wiele osób powyżej 45 roku życia (66%).

67% ankietowanych wyraźnie zauważyło, że na przestrzeni ostatnich 3 - 4 lat telewizja przewędrowała do Internetu. 23% uczestników ankiety zaczęło w tym czasie oglądać TV również w telefonach komórkowych.br>
Dla 60% internetowych widzów najbardziej popularnym źródłem programów telewizyjnych oraz materiałów wideo są strony prowadzone przez stacje telewizyjne. Na drugim miejscu znalazły się serwisy wideo takie, jak np. YouTube.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)