Mikołaj Roznerski został nowym ambasadorem TCL Polska

Mikołaj Roznerski został nowym ambasadorem TCL Polska
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | TCL
Arkadiusz Stando

03.09.2019 18:05

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

TCL Polska, drugi producent telewizorów na świecie pod względem globalnej wartości sprzedaży, rozpoczyna współpracę z jednym z najpopularniejszych aktorów w Polsce. Znany z licznych ról filmowych, serialowych oraz teatralnych Mikołaj Roznerski został ambasadorem TCL w Polsce.

Współpraca z Mikołajem Roznerskim, który jest między innymi pasjonatem nowych technologii, ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki TCL wśród polskich odbiorców. Działania będą obejmować komunikację w internecie, w tym w social mediach, oraz w retail. Partnerstwo z młodym, charyzmatycznym artystą, który regularnie występuje na dużym oraz małym ekranie, interesuje się nowinkami technologicznymi i jest aktywny w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w strategię firmy.

Aktywność Mikołaja, obecność w produkcjach filmowych i telewizyjnych, w tym w najpopularniejszych polskich serialach ostatnich lat, sprawia, że jego postać jednoznacznie kojarzy się z telewizją. Dzięki współpracy z tym utalentowanym aktorem będziemy mogli w przyjazny sposób przybliżyć naszym klientom markę TCL i wartości, jakie reprezentuje– mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager TCL Polska.

Interesuję się nowymi technologiami i staram się, na tyle, na ile pozwalają mi na to zajęcia zawodowe, być na bieżąco z wszelkimi nowinkami, które pojawiają się na rynku – mówi Mikołaj Roznerski. - Dzięki współpracy z marką TCL – jednym z liderów rynku elektroniki użytkowej, będę miał okazję poznać ten świat od zaplecza. Produkty TCL wyznaczają najnowsze trendy na światowym rynku technologii; cieszę się, że będę mógł być częścią historii tego koncernu – dodaje.

Umowa o współpracy została podpisana na pół roku, ale TCL już planuje jej kontynuację. Przedstawiciele marki cenią dokonania charyzmatycznego aktora i z przyjemnością będą rozwijać wspólne działania.

Mikołaj Roznerski urodził się w 1983 roku we Wrocławiu i już w szkole średniej interesował się teatrem. W liceum trafił do kółka teatralnego, a po jego ukończeniu założył, wspólnie z Sebastianem Majewskim, offowy teatr Scena Witkacego. Teatr i gra aktorska pozostały jego pasją do dziś. Obecnie występuje w spektaklach „Dwoje na huśtawce” i „Samoobsługa”, które można oglądać na deskach teatrów w całej Polsce, a także spektaklu „Piękna Lucynda” warszawskiego Teatru 6. Piętro. Mikołaj doskonale radzi sobie również przed kamerą, na planach seriali i filmów fabularnych. W ostatnich latach można było go oglądać m.in. w filmach „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach”, „Kobieta Sukcesu”, „Narzeczony na niby”, „Kogel Mogel 3”, „Chce się żyć”, czy dramacie sportowym „Fighter”, gdzie zagrał jedną z głównych ról. Największą popularność przyniosła mu rola w serialu „M jak Miłość”.

Współpraca Mikołaja Roznerskiego z marką TCL rozpocznie się od wspólnego wyjazdu na targi IFA do Berlina. Aktor nigdy jeszcze nie był na tej imprezie, ale z uwagi na zainteresowanie nowościami z branży elektronicznej, jest jej bardzo ciekawy i cieszy się, że będzie miał okazję odwiedzić tę jedną z największych i najstarszych na świecie wystaw elektroniki i sprzętu. Podczas wyjazdu będzie także miał możliwość zapoznania się z całą gamą produktów TCL oraz poznania globalnych osiągnięć firmy.

Źródło artykułu:Informacja prasowa