Microsoft przekonuje operatorów i sprzedawców do Windows Phone

Microsoft przekonuje operatorów i sprzedawców do Windows Phone
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

26.01.2012 10:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Sprzedawcy telefonów komórkowych są szkoleni przez Microsoft, by zwracali klientom uwagę na szybkość i wygodę systemu Windows Phone.

Podczas targów CES 2012. duże zainteresowanie wzbudził konkurs zorganizowany przez Microsoft. Każdy chętny mógł stanąć w szranki z Windows Phone i wykonać daną czynność szybciej, niż telefon z systemem Microsoftu (na przykład: zrobić zdjęcie i umieścić je na Facebooku). Jeżeli to się udawało, dostawali sto dolarów. Jeżeli nie, musieli zrobić sobie zdjęcie z napisem "Pokonał mnie Windows Phone", powiedzieć do kamery nazwę posiadanego przez siebie telefonu i odejść z nagrodą pocieszenia, czyli smartfonem z Windows Phone.

Happening okazał się dużym sukcesem (30 zwycięstw dla Windows Phone'a, trzy przegrane, jeden remis), a Microsoft najwyraźniej wyciągnął odpowiednie wnioski.

Takie same demonstracje są urządzane w salonach operatorów komórkowych, i mają na celu przeszkolenie pracowników na temat Windows Phone. Czy to pomoże? Póki co, Windows Phone to wciąż margines rynkowy w porównaniu do smartfonów z systemami Apple'a i Google'a.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)