Microsoft nagrodził pięć firm z Polski

Microsoft nagrodził pięć firm z Polski

Microsoft nagrodził pięć firm z Polski
17.07.2009 12:10

Aż pięć firm z Polski zdobyło nagrody i tytuły „Partner of the Year” w regionalnej edycji konkursu dla partnerów firmy Microsoft działających na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). W poszczególnych kategoriach wyróżniono Compendium Centrum Edukacyjne Sp. z o.o., CSF Polska, Logotec Engineering, który zdobył aż dwie nagrody oraz Sagra Technology Sp. z o.o. i TETA S.A. Dodatkowo, w światowej edycji konkursu Logotec Engineering otrzymał wyróżnienie i tytuł „Global Partner Award Finalist” w kategorii „Mobility Solutions Integration Partner of the Year”.

Uroczystość ogłoszenia zwycięzców odbyła się podczas dorocznego spotkania World Partner Conference 200. w Nowym Orleanie. Celem regionalnej edycji konkursu Microsoft Partner Program Awards jest uhonorowanie firm z regionu CEE, które dostarczają najbardziej innowacyjne rozwiązania informatyczne przygotowane w oparciu o technologię Microsoft.

Polskie firmy wyróżniono w następujących kategoriach:

• Compendium Centrum Edukacyjne: „Learning Solutions, Licence Delivery Partner of the Year”

• CSF Polska: „Microsoft Dynamics AX Partner of the Year” • Logotec Engineering: „Mobility Solutions Integration Partner of the Year” oraz „Mobility Solutions Partner of the Year”
• Sagra Technology: „Mobility Solutions Business Application Partner of the Year”
• TETA: „ISV/Software Solutions Partner of the Year”
Globalna sieć partnerska Microsoft obejmuje 64. tysięcy firm, które obsługują około 10 milionów klientów na całym świecie. W Polsce z Microsoft współpracuje przeszło 10 tysięcy firm partnerskich z całego kraju.

World Partner Conference to doroczna konferencja Microsoft dla partnerów firmy z całego świata. Umożliwia społeczności partnerskiej dostęp do strategii marketingowych i biznesowych oraz informacji dotyczących specyficznych rozwiązań klienckich zaprojektowanych po to, by pomóc partnerom odnieść sukces rynkowy. Wraz z możliwościami szkoleniowymi dotyczącymi sprzedaży, marketingu, jakości obsługi oraz technologii, konferencja umożliwia też wymianę wiedzy z innymi partnerami oraz przedstawicielami firmy Microsoft.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)