Messenger: reklamy wideo się przyjęły. Facebook wprowadzi je u każdego

Na razie automatycznie odtwarzające się reklamy wideo widzieć będzie mniejszość, ale z czasem zaczną pojawiać się u wszystkich użytkowników. Facebook uznał, że Messenger dostanie je na stałe.

Messenger: reklamy wideo się przyjęły. Facebook wprowadzi je u każdego
Źródło zdjęć: © WP.PL | Sebastian Kupski
Adam Bednarek

29.06.2018 | aktual.: 29.06.2018 11:51

Kiedy Facebook testował nową opcję w Messengerze, nie było to takie jasne - a przynajmniej sam Facebook sugerował, że klamka jeszcze nie zapadła i to reakcja użytkowników zadecyduje o wdrożeniu automatycznie odtwarzających się reklam wideo. Najwyraźniej się spodobały, bo pojawią się w Messengerze u każdego.

Na początku widoczne będą tylko u 10 proc. użytkowników Messengera na iOS - pisze serwis Wirtualne Media. Facebook jednak już zapowiedział, że wszyscy reklamodawcy mogą z tej opcji korzystać i tylko kwestią czasu jest, aż u każdego korzystającego z komunikatora pojawią się reklamy wideo.

Nie jest to żadne zaskoczenie, biorąc pod uwagę fakt, że reklamy w Messengerze już były. Tyle że wyglądały np. tak:

Obraz
© WP.PL

Teraz do czynienia będziemy mieć z filmikami, które same się odpalą, gdy będziemy na stronie głównej Messengera, poruszając się pomiędzy archiwami rozmów.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)