Messenger: Facebook testuje automatycznie odtwarzające się reklamy

Messenger: Facebook testuje automatycznie odtwarzające się reklamy

Messenger: Facebook testuje automatycznie odtwarzające się reklamy
Źródło zdjęć: © Archiwum prywatne | flickr.com / Karlis Dambrans / CC BY 2.0
Adam Bednarek
20.06.2018 14:28, aktualizacja: 20.06.2018 15:08

Messenger, komunikator Facebooka, niebawem wzbogacić może się o nową funkcję. Już trwają jej testy, na razie pojawia się nielicznym, wybranym użytkownikom.

Automatycznie odtwarzające się reklamy są w internecie normą. Facebook chce, by podobnie było w mobilnej wersji Messengera. Zapewne pojawiłyby się pomiędzy archiwum rozmów z użytkownikami. Dziś reklamy już są tak wyświetlane, ale jeszcze nie w formie automatycznie uruchamiających się materiałów wideo:

Obraz
© WP.PL

Reklamy w Messengerze już są

Nie jest jeszcze potwierdzone, czy Facebook na pewno wprowadzi tę funkcję. Póki co trwają testy i na podstawie ocen użytkowników ma zostać podjęta decyzja. Jak pisze serwis Wirtualne Media, Stefanos Loukakos z Facebooka przyznał, że społecznościowemu gigantowi najbardziej zależy na wygodzie osób korzystających z komunikatora. Jeśli testerom nie spodoba się taki sposób wyświetlania reklam, to my najpewniej ich nie zobaczymy.

Facebook lubi Polskę

Ciekawe, czy nowość zobaczą polscy użytkownicy. To całkiem możliwe, w końcu Facebook już kiedyś wybrał Polskę na jeden ze swoich eksperymentów. Na naszym przykładzie sprawdzano, czy przyjmą się nowe funkcje wbudowane w Messengera. Według przedstawicieli Facebooka, Polacy są bardzo zaawansowani technologicznie i szybko podchwytują wszystkie nowinki. Dajcie znać, jeśli zobaczycie automatycznie odtwarzające się reklamy w Messengerze u siebie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)