Ignition - kolejna oferta Microsoftu dla muzyków
Microsoft zaprezentował swoją kolejną inicjatywę promocyjną. W ramach usługi Ignition koncern chce promować muzyków. Chętni do podpisania umowy z Microsoftem mogą liczyć na promocję w serwisach MSN, Xbox Live oraz poprzez Zune.
06.06.2007 | aktual.: 06.06.2007 14:24
Każdy, kto zdecyduje się na współpracę, będzie reklamowany przez miesiąc. Ma to pomóc młodym artystom w dotarciu do szerokiej publiczności. Oferta jest atrakcyjna, jeśli wziąć pod uwagę fakt, że strony dotyczące muzyki w serwisach Zune, Xbox i MSN przyciągają 30 milionów stałych użytkowników. W zamian za promocję Microsoft chce od muzyków wyłączności na prezentowanie ich materiałów w czasie współpracy.
Pierwszym promowanym zespołem będzie brytyjska grupa Maximo Park, której album "Our Earthly Pleasures" jest już dostępny na Zune Marketplace oraz Xbox Live Marketplace, a klip można obejrzeć w serwisie MSN.
Ignition to kolejna inicjatywa Microsoftu związana z muzyką. Wcześniej koncern zaproponował usługę "On the Road", w ramach której zapewnia zespołom finansowanie oraz obsługę tras koncertowych.