"Firmy mają w nosie Windows RT"
Lenovo dąży do bycia absolutnym liderem na rynku PC i, p óki co, to mu się udaje. Nie braknie jednak porażek. A za taką można uznać sprzedaż urządzeń z systemem Windows RT.
Jak twierdzi Simon Kent, jeden z menadżerów zatrudnionych w Lenovo, klienci biznesowi chcą kupować urządzenia z Windows 8 i nie są zainteresowani tańszymi, „okrojonymi” tabletami z Windows RT. – _ Nie wydaje nam się, by Windows RT był tym, czego chcą firmy _ –. stwierdza.
Sugeruje też, że nawet Microsoft ma wątpliwości co do tego systemu – _ Nawet Microsoft zaczął się zastanawiać nad RT _ –. twierdzi, ale nie podaje żadnej argumentacji ani dowodów. Lenovo aktualnie ma w swojej ofercie tylko jedno urządzenie z Windows RT. Jest nim Yoga 11.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Samsung deklasuje Apple’a na rynku smartfonów"