Facebook rozwiązał problem awarii. Wiemy już, co się stało
Trwająca kilka godzin awaria Facebooka, Instagrama, WhatsAppa i Messengera została naprawiona w nocy z 3 na 4 lipca. Wszystkie serwisy wróciły do pełnej funkcjonalności, a przedstawiciele Facebooka tłumaczą, co było powodem awarii.
04.07.2019 | aktual.: 06.07.2019 16:27
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Facebook miał 3 lipca od godziny 16:00 problemy z ładowaniem zdjęć, filmów i innych danych w swoich aplikacjach. Kłopot z wyświetlaniem treści pojawił się również na Instagramie, WhatsApp i Messengerze. Przedstawiciele Facebooka od razu wystosowali odpowiedni komunikat, w którym stwierdzili, że firma jest świadoma problemów i "pracuje nad przywróceniem normalności tak szybko, jak to możliwe". Awaria miała powstać w związku z przeprowadzeniem "rutynowej operacji konserwacyjnej".
Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger znów działają
O 1:49 czasu polskiego na oficjalnym profilu firmy na Twitterze pojawił się komunikat, że funkcjonalność wszystkich serwisów została przywrócona. Na Twitterze Instragrama również potwierdzono tę informację.
Problemy z funkcjonowaniem serwisu zaczęły się w okolicach godziny 16:00 i były monitorowane przez serwis downdetector.pl. Błędy jednak nie dotyczyły wszystkich zdjęć, ale wciąż duża ich część nie wczytywała się. Pełen zakres awarii monitorowała również nasza redakcja. Problem pojawiał się zarówno w serwisach w przeglądarce internetowej, jak i na aplikacjach mobilnych.