Discovery+ w Polsce jeszcze w tym miesiącu. Co w ofercie?

Nowy serwis streamingowy Discovery+ ma w ciągu najbliższych 12 miesięcy trafić do ponad 25 krajów. W Polsce treści te dostępne będą już od grudnia 2020 w ramach oferty serwisu Player.

Discover+ wchodzi do Polski jeszcze w grudniu 2020
Discover+ wchodzi do Polski jeszcze w grudniu 2020
Źródło zdjęć: © WP

2 grudnia miała miejsce światowa premiera nowego płatnego serwisu streamingowego, Discovery+. Jak podają Wirtualnemedia, jeszcze w grudniu usługa zostanie uruchomiona również w Polsce w ramach platformy Player.pl, ale na szczegółowe informacje będziemy musieli poczekać. 

Od listopada Discovery+ działa w Wielkiej Brytanii i Irlandii w ramach serwisu Sky, a jego subskrybenci nie muszą dodatkowo płacić na ofertę Discovery+ przez najbliższe 12 miesięcy. Być może w Polsce będziemy mogli skorzystać z podobnej promocji, ale o tym przekonamy się w najbliższych dniach. 

Co znajdzie się w ofercie Discovery+?

Na ofertę nowego serwisu składa się ponad 2,5 tys. programów, wśród których znajdziemy m.in. HGTV, Food Network, Travel Channel, TLC, Discovery Channel, czy Animal Planet. Jednak na platformie mają znaleźć się również oryginalne produkcje, których nie obejrzymy nigdzie indziej. 

- W serwisie znajdzie się najbogatsza oferta treści VOD i szeroka oferta programów oryginalnych, wyprodukowanych specjalnie na potrzeby tej platformy - wyjaśnia David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery. Wiadomo, że na amerykańskim rynku będzie to ponad 55 tys.odcinków różnych serii i ponad 2500 bieżących programów.

Niezależnie już od kraju dystrybucji, Discovery+ obiecuje, że będzie największym dostawcą treści z gatunku non-fiction, w tym historycznych i przyrodniczych. W produkcji tych ostatnich wspomoże ich BBC oraz największe organizacje ekologiczne: The Explorers Club, NRDC (Natural Resources Defense Council), The Nature Conservancy, Oceana i World Wildlife Fund.

Dodatkowo na rynku europejskich w ofercie mają pojawić się również treści z Eurosportu, w tym relacje z igrzysk, turniejów tenisowych, meczów piłkarskich czy kolarskiego Grand Tours. 

- Wierzymy, że discovery+ jest idealnym uzupełnieniem istniejącej oferty streamingowej - dodaje Zaslav. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. O ile Discovery+ nie będzie konkurować z serwisami takimi jak Netflix czy HBO Go, to wyróżni się unikalnymi treściami, których brakuje w ofercie większości serwisów streamingowych. 

Źródło artykułu:WP Tech
wiadomościspołeczeństwostreaming
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)