Apple szykuje kampanię reklamową w związku z premierą Windows 7

Apple szykuje kampanię reklamową w związku z premierą Windows 7

Apple szykuje kampanię reklamową w związku z premierą Windows 7
Źródło zdjęć: © iPhoneBlog.pl
21.10.2009 13:38, aktualizacja: 21.10.2009 14:31

Według BusinessWeek, Apple wystartuje z kampanią reklamową w odpowiedzi na debiut nowego systemu operacyjnego ze stajni Microsoft’u, który ma się odbyć 22 października. Spoty reklamowe mają krytykować Windows’a i przedstawiać Mac’a jako lepszą platformę. Apple dopatruje się w premierze Windows 7 szansy na zwabienie użytkowników Windows’a do swojego systemu.

Phil Shaffer –. starszy zastępca dyrektora do spraw światowego marketingu produktów Apple, powiedział, że nadchodząca premiera Windows 7 będzie dla twórcy Mac’a dobrą okazją do nowego podziału rynku. Stwierdził również, że proces aktualizacji z Windows XP do Windows 7 będzie dla użytkowników szczególnie nieprzyjemny.

“Każdy użytkownik, który będzie musiał przebrnąć przez te wszystkie kroki instalacji, po prostu zwariuje. Jeżeli musisz przez to przechodzić, to dlaczego nie kupić Mac’a?”. powiedział Shaffer.

Analitycy przewidują, że premiera Windows 7 nie będzie miała negatywnego wpływu na sprzedaż komputerów Apple. Tak na prawdę historia dowodzi, że debiut nowego systemu operacyjnego Microsoft’u pozytywnie odbije się na sprzedaży konkurenta. Przez ostatnie 1. lat sprzedaż Mac’ów gwałtownie wzrastała po debiucie nowej wersji systemu Windows. Miało to miejsce po premierach Windows 98, Windows 2000, Windows XP oraz Windows Vista.

Windows 7 zbiera od niektórych bardzo pozytywne opinie. Na przykład znany zwolennik Apple –. Walt Mossberg z The Wall Street Journal, stwierdził, że najnowszy system rywala Apple zmniejszył przepaść między Windows’em, a Mac OS X.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)