Apple jednak odpowiada na reklamowe zaczepki Microsoftu

Apple jednak odpowiada na reklamowe zaczepki Microsoftu

Apple jednak odpowiada na reklamowe zaczepki Microsoftu
14.05.2009 13:00, aktualizacja: 19.05.2009 23:26

Pamiętacie jeszcze spoty reklamowe Microsoftu z cyklu "Laptop Hunters"? Firma Apple nie pozostaje dłużna rywalowi, który ustawicznie atakuje jej politykę cenową i produkuje nowe reklamy - bezpośrednią odpowiedź na marketingowe zaczepki Redmond.

Gigant z Redmond w najnowszych spotach reklamowych wskazuje rozbieżności cenowe pomiędzy sprzętem firmy Apple a komputerami pracującymi pod kontrolą systemu Windows. Bohaterowie filmików, mając do dyspozycji od kilkuset to kilku tysięcy dolarów, mają za zadanie nabyć komputer przenośny w wybranym przedziale cenowym. Z ust jednej z uczestniczek programu padają w pewnym momencie "sakramentalne" słowa: "Nie jestem wystarczająco fajna, żeby mieć Maka".

Kampania ruszyła w marcu. Kilka tygodni później dla Apple nadarzyła się pierwsza okazja, by się do niej ustosunkować. W wydanej pod koniec kwietnia nowej serii spotów Get a Mac próżno było jednak doszukiwać się klarownych odniesień i aluzji. Niezaangażowanie się Apple w reklamową wojnę uznaliśmy wtedy za słuszne posunięcie, nie wiedzieliśmy jednak, że koncern z Cupertino planuje kontratak.

Oto spot pt. "Eliminacja"

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (19)