25. urodziny MANTA. Ćwierć wieku technologii dla każdego

Tegoroczny jubileusz to dowód na to, że rodzinna firma z Polski może z powodzeniem łączyć najnowszą technologię, jakość i atrakcyjne ceny. 25 lat na rynku elektroniki użytkowej dowodzi silnej pozycji i sympatii klientów. A jak to wszystko się zaczęło?

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Początki i rozwój

MANTA zadebiutowała w 1998 roku – w czasie, gdy nasz kraj zmagał się z licznymi wyzwaniami ekonomicznymi. Jej misją było dostarczanie produktów w zasięgu finansowym przeciętnego Polaka.

Początkowo marka oferowała głównie telewizory i sprzęt audio-wideo. Z biegiem czasu asortyment znacząco się rozszerzył, zaspokajając potrzeby kolejnych pokoleń konsumentów. Aktualnie w ofercie znajdziemy m.in. smartwatche, pojazdy elektryczne oraz urządzenia klimatyzacyjne i pompy ciepła.

© materiały partnera

Od 2005 roku MANTA sukcesywnie realizuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Umacnia tym samym swoją pozycję oraz udowadnia, jak duży potencjał biznesowy i technologiczny drzemie w polskich przedsiębiorstwach.

W obliczu pandemii MANTA dostosowała się do nowych warunków rynkowych, rozwijając dział e-commerce. W 2022 roku otwarto również nową siedzibę, co stanowi kolejny krok na drodze do dalszego rozwoju.

Nie tylko technologia

MANTA z dumą angażuje się w szeroko zakrojone działania społeczne. Wspiera placówki edukacyjno-kulturowe, domy dziecka i szpitale. Pomaga również w rozwoju młodego pokolenia sportowców. Na przestrzeni ostatnich 25 lat firma wspierała dziesiątki drużyn, a nawet została Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

MANTA to przede wszystkim ludzie. Pomimo znaczącego wzrostu zatrudnienia, wciąż pielęgnowane są wartości rodzinne, wzajemne wsparcie i zaufanie. Z każdym rokiem rośnie zarówno zespół, jak i doświadczenie poszczególnych pracowników, co bezpośrednio przyczynia się do rozwoju całej firmy.

Odkryj fascynujący świat MANTA i przekonaj się, jak funkcjonuje połączenie 25 lat doświadczenia i innowacji.