"Złote Orły" za logo i reklamy Play
Agencja Brain, odpowiedzialna za komunikację reklamową marki i produktów Play, została wyróżniona prestiżowymi nagrodami w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy Złote Orły.
Jury złożone z przedstawicieli świata reklamy i sztuki przyznało 30 statuetek. Agencja Brain otrzymała nagrodę Grand Prix za kampanię reklamową wprowadzającą markę Playna rynek. Jurorzy wyróżnili również sam projekt logo Play nagradzając go _ Złotym Orłem _.
_ Patrząc na nasze wyniki i rozwój firmy jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów kampanii. Warto było postawić na tak wyraziste i innowacyjne podejście do komunikacji usług telekomunikacyjnych _ - komentuje szef marketingu Play Jacek Hensler.
Dodatkowo, do agencji Brain powędrowały dwa wyróżnienia za reklamy przygotowane dla Play - w kategorii _ film / telekomunikacja _ za _ Nie żałuj marnej 9-tki _ oraz w kategorii _ druk / telekomunikacja _ za _ Kiss me baby _.
Zespołowi z agencji Brain został także przyznany tytuł Art Directora Roku. Statuetkę wręczono Asiyi Malinowskiej, Annie Łoskiewicz oraz Agnieszce Kruk, które na stałe współpracują z Play.