Zakup biletów PKP Intercity na trzech platformach mobilnych

Zakup biletów PKP Intercity na trzech platformach mobilnych

Zakup biletów PKP Intercity na trzech platformach mobilnych
Źródło zdjęć: © PAP/Darek Delmanowicz
24.02.2015 16:19, aktualizacja: 25.02.2015 11:14

Aplikacja SkyCash umożliwia od teraz zakup biletów PKP Intercity użytkownikom telefonów z Androidem, Windows Phone oraz iOS. W ramach aplikacji dostępne są bilety na wszystkie połączenia krajowe oferowane przez przewoźnika, w tym na pociągi Express InterCity Premium.

Korzystając z aplikacji SkyCash można kupić bilet w dowolnym miejscu, nawet na 15 minut przed odjazdem pociągu. Po dokonaniu płatności kartą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia w zakładce "Kontrola Biletów". Każdy bilet wyświetlony na ekranie, oprócz podstawowych danych podróżnego, takich jak imię i nazwisko, trasa przejazdu czy rodzaj oferty, zawiera również specjalny kod, przeznaczony do kontroli. Pasażer może okazać go konduktorowi nawet wtedy, gdy urządzanie nie ma dostępu do internetu.

Aplikacja SkyCash posiada opcję wystawienia faktury VAT. Dokument wysyłany jest w formacie PDF na adres e-mail użytkownika. SkyCash umożliwia również szybką i wygodną opcję zwrotu biletu. Wszystko odbywa się online, bez konieczności udawania się do kasy. Zaletą aplikacji jest też możliwość dokonania zakupu z 30-dniowym wyprzedzeniem. Dzięki temu pasażer może skorzystać np. z oferty Wcześniej, dającej nawet 30-procentowy rabat, czy oferty Superpromo, pozwalającej zapłacić 49 zł za przejazd pociągami EIP oraz EIC.

Bezpłatną aplikację można pobrać wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com, wysyłając pustego SMS-a na numer _ 510 510 205 _ (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub korzystając ze sklepu z aplikacjami.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)