"Zabawa w chowanego". Blisko 4,5 mln wyświetleń. Film cieszy się wielką popularnością
"Zabawa w chowanego" - film braci Sekielskich poruszający temat pedofilii w polskim Kościele katolickim, w ciągu dwóch dni został odtworzony blisko 4,5 mln razy. Ogromną popularnością na YT wciąż cieszy się akcja #hot16challenge 2 oraz teledysk Kazika.
Premiera najnowszego filmu braci Sekielskich pod tytułem "Zabawa w chowanego" odbyła się w sobotę 16 maja 2020 roku. Minęło zaledwie dwa dni, a produkcję wyświetlono już blisko 4,5 miliona razy. Dokument cieszy się ogromną popularnością i trafił na pierwsze miejsce polskiej "karty na czasie" w serwisie YouTube.
Film był jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji tego roku. Druga część głośnego dokumentu pt. "Tylko nie mów nikomu" kontynuuje temat pedofilii w polskim Kościele oraz braku odpowiednich reakcji hierarchów na znane im przestępstwa popełnione przez duchownych.
Premiera "Zabawy w chowanego" początkowo planowana była na jesień 2019 roku, jednak z różnych powód musiała zostać kilkukrotnie przełożona. Film braci Sekielskich został udostępniony za darmo na platformie YouTube. Produkcja została sfinansowana ze zbiórki widzów. Na trzecią i zarazem ostatnią część serii o pedofilii w Kościele katolickim wpłacono jak do tej pory blisko 1 850 000 mln złotych.
Teledysk Kazika i #hot16challenge 2 wciąż popularne
Oprócz dokumentu braci Sekielskich, sporym zainteresowaniem w Polsce cieszy się również teledysk do utworu Kazika Staszewskiego pod tytułem "Twój ból jest lepszy niż mój". Klip do piosenki, która w ostatnim czasie wywołała sporo kontrowersji odtworzono już blisko 5,5 mln razy.
Chociaż akcja #hot16challenge 2 szczyt swojej popularności ma już za sobą, to wciąż dołączają do niej kolejni artyści. "Szesnastki" w odsłonie niektórych wykonawców zyskały już miano kultowych. Do jednych z największych niespodzianek z pewnością możemy zaliczyć występ Andrzeja Dudy. Prezydent Polski odpowiedział na nominację łódzkiego rapera Zeusa, a jego wykonanie odtworzono na YouTube już blisko 8 mln razy.
Wśród najpopularniejszych występów w ramach akcji należy wymienić wykonanie Szpaka (14 mln wyświetleń), Taconafide (blisko 8,5 mln wyświetleń) i Maty (6,8 mln wyświetleń). Zabawa, której głównym celem jest zbiórka na pomoc dla medyków w dobie pandemii koronawirusa zatoczyła bardzo szerokie kręgi. Swoje zwrotki zaprezentowali nie tylko muzycy, ale także aktorzy, politycy i dziennikarze.