Za marketing Samsunga i Apple odpowiada ta sama firma

Za marketing Samsunga i Apple odpowiada ta sama firma
Źródło zdjęć: © chip.pl

30.07.2013 09:47, aktual.: 30.07.2013 12:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Po gigantycznej fuzji pojawił się konflikt interesów. Dwie potężne agencje marketingowe - Publicis oraz Omnicom - połączyły siły. Problem w tym, że obsługują teraz największych konkurentów.

Nowo powstała spółka, Publicis Omnicom Group, to fuzja dwóch największych agencji marketingowych świata, zajmujących się największymi i najbardziej rozpoznawalnymi markami na świecie. I tu właśnie powstaje problem. Amerykański Omnicom w swoim portfolio klientów posiada między innymi PepsiCo i Apple, podczas gdy francuski Publicis zarządza marketingowymi działaniami firm Coca-Cola i Samsung.

Po połączeniu obu agencji, nad wyraz wyraźny staje się konflikt interesów - agencja obsługiwałaby największych konkurentów na poszczególnych rynkach. Wątpimy, by którykolwiek z tych gigantów chciał współpracować z firmą, która reprezentuje także największą konkurencję.

Fuzja nie została jeszcze oficjalnie zatwierdzona, chociaż francuski sąd wyraził na nią zgodę.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Znamy nazwę nowego iPhone’a!

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także