Wybierz swój smartfon Xiaomi. Sprawdź, dlaczego warto go kupić

Wybierz swój smartfon Xiaomi. Sprawdź, dlaczego warto go kupić

Wybierz swój smartfon Xiaomi. Sprawdź, dlaczego warto go kupić
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Sylwia Ścibak
01.07.2019 14:42, aktualizacja: 01.07.2019 16:52

O Xiaomi słyszał chyba każdy, kto interesuje się elektroniką. Te chińskie smartfony (i nie tylko) są teraz szalenie popularne i dzięki nim możemy się przekonać, że tańsze wcale nie musi być gorsze. Marzy ci się niezły zamiennik iPhone'a? Zobacz modele, które proponujemy.

Smartfon Xiaomi - dlaczego warto kupić?

Produkty z Chin przeważnie kojarzone są z marną jakością, jednak tego samego nie można powiedzieć o smartfonach Xiaomi, które wydają się mieć więcej zwolenników niż przeciwników. Co przyciąga Europejczyków do sprzętu tej marki? Przede wszystkim zadowalająca jakość w przystępnej cenie. Jeśli chcemy mieć urządzenie podobne do iPhone'a, ale dysponujemy znacznie mniejszym budżetem, możemy skusić się na model Xiaomi z nieco wyższej półki, którego parametry są często bardzo podobne (o ile nie lepsze) do parametrów telefonów konkurencyjnych marek. Warto jednak wiedzieć, że producenci Xiaomi, by zaoferować atrakcyjniejszą cenę, oszczędzają często na obudowie lub ekranie, ograniczają dodatki i powielają wzornictwo, co nieznacznie obniża walory estetyczne.

Smartfony Xiaomi dostępne są w różnych cenach, ale flagowe modele można dostać w Polsce za mniej niż 2 tys. zł lub niewiele ponad 2 tys. zł (np. Xiaomi Mi 8 czy Xiaomi Mi 9)
, co stanowi, według wielu użytkowników, ogromną zaletę. Mniej funkcjonalne, ale za to bardzo uniwersalne, są modele do 1 tys. zł, które sprawdzą się przy typowych, codziennych zdaniach. Budżetowe egzemplarze, oferujące podstawowe funkcje, można kupić już za 400-500 zł.

Jakie Xiaomi proponujemy?

Na naszej liście znalazły się modele: Xiaomi Mi 8 i Mi 9 (w dwóch wariantach), Pocophone, Redmi Note 6 i Redmi 7. Wszystkie egzemplarze kosztują od blisko 700 zł do niemal 1900 zł. Wszystkie są w promocji.

Artykuł stanowi część działań promocyjnych realizowanych z partnerami zewnętrznymi

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie