Użytkownicy iPhone'a 7 skarżą się na kiepską jakość połączeń

Strona głównaUżytkownicy iPhone'a 7 skarżą się na kiepską jakość połączeń
26.09.2016 11:02
Użytkownicy iPhone'a 7 skarżą się na kiepską jakość połączeń
Źródło zdjęć: © Apple

Pierwsze tygodnie iPhone 7 i iPhone 7 Plus na rynku to niezbyt szczęśliwy czas dla Apple. Najpierw okazało się, że zamiast głośnika wstawili kawałek plastiku, później jakiś nastolatek złamał zabezpieczenia "najlepszego" systemu iOS 10, a teraz jeszcze użytkownicy zasypują oficjalne forum producenta skarżąc się na kiepską jakość połączeń telefonicznych.

Apple iPhone 7 zadebiutował na rynku 16 września. Najpierw pojawił się w USA i kilku innych krajach, w Polsce telefon swój debiut miał tydzień później. Od tego czasu różnego rodzaju specjaliści poddają smartfon różnym ekstremalnym próbom. Okazało się nawet, że iPhone 7, mimo tego co obiecuje Apple, nie jest wodoodporny. Pomimo wielu negatywnych głosów telefon i tak się świetnie sprzedaje - zainteresowanie było tak duże, że na początku sprzedaży zabrakło niektórych wersji nowego iPhone'a.

Jednak ostatnie doniesienia dotyczące najnowszej, potencjalnie kłopotliwej dla Apple'a, wady telefonu mogą się okazać tymi, które zachwieją popularnością urządzenia. Okazuje się bowiem, że całkiem spora grupa użytkowników iPhone 7 Plus skarży się na jakość dźwięku w czasie połączeń telefonicznych.

Korzystający z iPhone'a 7 i 7 Plus twierdzą, że dźwięk dochodzący z głośnika słuchawek jest mocno zniekształcony i "dochodzi jakby z tyłu telefonu". Obniżenie siły głośności wydaje się pomagać uporać się z usterką, jednak cały czas jest to prowizoryczne rozwiązanie problemu.

Ciekawe jednak jest to, że Apple prawdopodobnie zdaje sobie sprawę z tego kłopotu. Na specjalnej stronie firma, jeszcze przed oficjalną premierą iPhone'a 7 w sklepach, opublikowała poradnik, jak samemu naprawić źle działającą słuchawkę. Jeżeli wykonanie poleceń nic nie da, to Apple odsyła użytkowników iPhone'a 7 i iPhone'a 7 Plus do kontaktu z Apple Support.

Jeśli kłopot z dźwiękiem w czasie połączenia telefonicznego dotyczy najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 10. to Apple z pewnością usunie tę wadę w najnowszej aktualizacji do wersji 10.0.3. W przypadku kłopotów z hardware, czyli jakimiś podzespołami telefonu, zamieszanie może skończyć się na naprawie gwarancyjnej albo nawet wymianie wadliwych urządzeń na nowe.
LOP

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (29)