USA: wideo online wciąż do przodu

Wg lipcowych statystyk Nielsena - 136 mln, wg danych comScore 157 mln internautów obejrzało w Stanach Zjednoczonych materiały wideo w sieci. Rosną też słupki obrazujące liczbę obejrzanych klipów, a także uśrednionoą liczbę materiałów przypadającą na każdego internautę.

USA: wideo online wciąż do przodu
1

Zarówno dane Nielsen, jak i analizy konkurencyjnej firmy badawczej comScore potwierdzają wzrastającą popularność materiałów wideo wśród amerykańskich internautów.

Wg najnowszego raportu Nielsen pt. "VideoCensus" ponad 13. mln amerykańskich internautów obejrzało materiały wideo w lipcu 2009 r. - to o 14% więcej niż w analogicznym okresie sprzed roku. Liczba obejrzanych klipów ukształtowała się na poziomie 11,2 mld, co oznacza wzrost o 31%; średnio na jednego internautę przypada o 15% więcej materiałów niż przed rokiem tj. 82. Internauci zdecydowanie więcej czasu poświęcają na oglądanie wideo w sieci (średnio ok. 3,5 godzin, wzrost o 42% w porównaniu z lipcem 2008 r).
Niekwestionowanym liderem wśród serwisów dostarczających materiały wideo najczęściej oglądane przez internautów jest oczywiście YouTube (ponad 7 mln obejrzanych klipów i 10. mln użytkowników). Na drugim miejscu uwzględniając liczbę wyświetlonych filmów znalazło się Hulu (z ponad 380 tys. obejrzanych filmów). Serwis nie ma jednak imponujących statystyk dotyczących liczby użytkowników (w lipcu 2009 było ich 10 mln), co oznacza, że na jednego użytkownika Hulu przypada znacznie więcej klipów niż na internautę korzystającego z YouTube. Trzecie miejsce należy do Yahoo! (ponad 265 tys. wideo), które również pochwalić się może dużą, bo blisko 30 mln grupą odbiorców.
Dla potwierdzenia informacji obrazujących wzrost popularności treści wideo online w Stanach Zjednoczonych, warto sięgnąć jeszcze po statystyki comScore. Wg nich w lipcu 200. r. materiały wideo w sieci obejrzało, jeszcze więcej niż podaje Nielsen, bo ponad 157 mln internautów. Do najpopularniejszych firm dostarczających treści wideo w amerykańskich internecie - wg danych comScore - należą: Google (112 mln użytkowników, średnio 67 klipów przypadających na osobę), Microsoft (73 mln internautów, którzy średnio oglądają 9 filmów) oraz Fox Interactive Media (60 mln użytkowników i średnia liczba klipów - 10). Yahoo! wg danych comScore znalazło się na pozycji 5. (50 mln internautów, którzy średnio wyświetlają 7 filmów), a Hulu na miejscu 8. (37 mln użytkowników, średnio 10 klipów przypadających na osobę).
http://www.emarketer.com

Źródło artykułu: internetstandard.pl
1

Wybrane dla Ciebie

Więcej K9 niż Krabów. Polska artyleria jest w Wojsku Polskim mniejszością
Więcej K9 niż Krabów. Polska artyleria jest w Wojsku Polskim mniejszością
Rozpoczęto instalację PIAST-Q. Komputer kwantowy na polskiej ziemi
Rozpoczęto instalację PIAST-Q. Komputer kwantowy na polskiej ziemi
Zadziwiający odcisk palca. Ma kilkadziesiąt tysięcy lat
Zadziwiający odcisk palca. Ma kilkadziesiąt tysięcy lat
Na polskim niebie pojawi się "kosmiczny wir". Będzie co podziwiać
Na polskim niebie pojawi się "kosmiczny wir". Będzie co podziwiać
Izrael zadał kolejny cios. Pierwsza taka strata Iranu
Izrael zadał kolejny cios. Pierwsza taka strata Iranu
Prawda wyszła na jaw. To oni pomogli Ukrainie w operacji "Pajęczyna"
Prawda wyszła na jaw. To oni pomogli Ukrainie w operacji "Pajęczyna"
Tajemniczy sprzęt Rosjan. Czegoś takiego Ukraińcy jeszcze nie widzieli
Tajemniczy sprzęt Rosjan. Czegoś takiego Ukraińcy jeszcze nie widzieli
Cenniejsze niż czołgi. Rosjanie otrzymują je z Zachodu
Cenniejsze niż czołgi. Rosjanie otrzymują je z Zachodu
Mutacja zapewniająca odporność na HIV. Powstała kilka tysięcy lat temu
Mutacja zapewniająca odporność na HIV. Powstała kilka tysięcy lat temu
Ile bomb GBU-57 mają USA? Liczba może zaskoczyć
Ile bomb GBU-57 mają USA? Liczba może zaskoczyć
Miał lecieć na Izrael. Dopadli wyrzutnię w ostatniej chwili
Miał lecieć na Izrael. Dopadli wyrzutnię w ostatniej chwili
"Samolot dnia zagłady" w Waszyngtonie. To latający Pentagon
"Samolot dnia zagłady" w Waszyngtonie. To latający Pentagon