UK: najsolidniejsza marka to Microsoft. Google spada na trzecie miejsce

UK: najsolidniejsza marka to Microsoft. Google spada na trzecie miejsce

UK: najsolidniejsza marka to Microsoft. Google spada na trzecie miejsce
15.07.2009 20:00, aktualizacja: 16.07.2009 10:17

W najnowszym brytyjskim rankingu najsolidniejszych marek - Superbrands top 500 - na pozycję lidera powróciła firma Microsoft, która zepchnęła z najwyższego miejsca podium Google'a.

*W najnowszym brytyjskim rankingu najsolidniejszych marek - Superbrands top 500 - na pozycję lidera powróciła firma Microsoft, która zepchnęła z najwyższego miejsca podium Google'a. *

Najnowszy coroczny ranking marek (już 12. - Superbrands top 500 - powstał na podstawie opinii setek ekspertów oraz dwóch tysięcy konsumentów. Zgodnie z jego wynikami, według Brytyjczyków, najsolidniejszą marką (wśród pięciuset notowanych) obecnie może się pochwalić firma Microsoft, która "zepchnęła" z najwyższego miejsca podium na najniższe lidera poprzedniej edycji rankingu, czyli firmę Google. Pomiędzy obiema korporacjami znalazł się znany producent zegarków - Rolex.
Stephen Cheliotis z Centre for Brand Analysis zwrócił również uwagę na fakt, że podobnie jak co roku, ranking doczekał się kilku niespodzianek. Według niego największą z nich jest 1. miejsce, które zajęła Encyclopedia Britannica.

Obraz
© (fot. AFP)

Czołowe 1. pozycji najnowszego rankingu Superbrands 2009/10:

  1. Microsoft
  1. Rolex
  1. Google
  1. British Airways
  1. BBC
  1. Mercedes-Benz
  1. Coca-Cola
  1. Lego
  1. Apple
  1. Encyclopedia Britannica Dla porównania, wyniki rankingu Superbrands 2008/09:
  1. Google
  1. Microsoft
  1. Mercedes-Benz
  1. BBC
  1. British Airways
  1. Royal Doulton
  1. BMW
  1. Bosch
  1. Nike
  1. Sony Z pełnym rankingiem można się zapoznać tutaj (plik PDF).
Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (52)