UK: najsolidniejsza marka to Microsoft. Google spada na trzecie miejsce
W najnowszym brytyjskim rankingu najsolidniejszych marek - Superbrands top 500 - na pozycję lidera powróciła firma Microsoft, która zepchnęła z najwyższego miejsca podium Google'a.
15.07.2009 | aktual.: 16.07.2009 10:17
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
*W najnowszym brytyjskim rankingu najsolidniejszych marek - Superbrands top 500 - na pozycję lidera powróciła firma Microsoft, która zepchnęła z najwyższego miejsca podium Google'a. *
Najnowszy coroczny ranking marek (już 12. - Superbrands top 500 - powstał na podstawie opinii setek ekspertów oraz dwóch tysięcy konsumentów. Zgodnie z jego wynikami, według Brytyjczyków, najsolidniejszą marką (wśród pięciuset notowanych) obecnie może się pochwalić firma Microsoft, która "zepchnęła" z najwyższego miejsca podium na najniższe lidera poprzedniej edycji rankingu, czyli firmę Google. Pomiędzy obiema korporacjami znalazł się znany producent zegarków - Rolex.
Stephen Cheliotis z Centre for Brand Analysis zwrócił również uwagę na fakt, że podobnie jak co roku, ranking doczekał się kilku niespodzianek. Według niego największą z nich jest 1. miejsce, które zajęła Encyclopedia Britannica.
Czołowe 1. pozycji najnowszego rankingu Superbrands 2009/10:
- Microsoft
- Rolex
- British Airways
- BBC
- Mercedes-Benz
- Coca-Cola
- Lego
- Apple
- Encyclopedia Britannica Dla porównania, wyniki rankingu Superbrands 2008/09:
- Microsoft
- Mercedes-Benz
- BBC
- British Airways
- Royal Doulton
- BMW
- Bosch
- Nike
- Sony Z pełnym rankingiem można się zapoznać tutaj (plik PDF).