Średnia cena aplikacji dla smartfonów wzrosła o 43%

Średnia cena aplikacji dla smartfonów wzrosła o 43%
Źródło zdjęć: © Schierlitz & Budewig, Tom Schierlitz via Google

22.03.2010 09:49, aktual.: 22.03.2010 10:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Średnia cena aplikacji dla smartfonów wzrosła w ciągu mijającego roku średnio o 43% - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę analityczną Yankee Group.

W ciągu ostatniego roku średnia cena aplikacji pobieranych na smartfony wzrosła z 1,99 do 2,85 dolara. Obecnie stanowią one 33% wszystkich aplikacji pobieranych na smartfony.

Każdy klient amerykańskiej sieci _ AT&T _ pobiera każdego roku średnio 27 aplikacji na swój telefon. To o 42% więcej, niż wynosi średnia dla tamtejszego rynku. W przypadku użytkowników iPhone’ów, liczba ta jest jeszcze większa i wynosi 60 aplikacji rocznie.

W przypadku sieci _ T-Mobile _, średnia roczna liczba aplikacji pobieranych przez klientów wynosi 18. W zdecydowanej większość jest to zasługa systemu Google Android i jego sklepu Android Market.

Sieć _ Verizon Wireless _ może się pochwalić największym odsetkiem klientów, którzy pobierają płatne aplikacje na swoje telefony. W tym przypadku odsetek ten wynosi aż 67%.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także