Rośnie popularność phabletów
Według Digital Consumer Survey, badań przeprowadzonych przez firmę Accenture w 23 krajach, a ż 48% osób planujących zakup smartfonu w ciągu najbliższego roku, chce kupić phablet.
*Według _ Digital Consumer Survey _, badań przeprowadzonych przez firmę Accenture w 23 krajach, aż 48% osób planujących zakup smartfonu w ciągu najbliższego roku, chce kupić phablet. * Phablet to kolejny etap ewolucji urządzeń mobilnych. Urządzenie łączy w sobie funkcje smartfona oraz tabletu. Jak pokazują badania, popularność tego rozwiązania stale rośnie. Z ankiety przeprowadzonej przez firmę Accenture w 23 krajach świata wynika, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy aż 57% badanych planuje kupić smartfon, a aż 48% z tej grupy wybierze phablet.
Za phablety przyjmuje się urządzenia z ekranami o przekątnej od 5,3 cala (protoplasta tej linii - Samsung Galaxy Note), po nawet 7 cali. Z racji ciągłego rozrastania się przekątnych ekranów w wiodących smartfonach producentów, dolna granica tej grupy urządzeń jest coraz mniej wyraźna.