Pierwsze linie lotnicze, które powiedzą ci, gdzie w samolocie siedzą dzieci

Nieustanny płacz dziecka może uprzykrzyć każdą podróż samolotem, zwłaszcza jeśli lot trwa kilkanaście godzin. Na szczęście linie Japan Airlines zdecydowały się na wprowadzenie nowego narzędzia, które pomoże rozwiązać ten problem.

Pierwsze linie lotnicze, które powiedzą ci, gdzie w samolocie siedzą dzieci
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com | Romrodphoto
Karolina Modzelewska

27.09.2019 | aktual.: 27.09.2019 10:12

Japan Airlines stworzyło mapę, która pokazuje miejsca zajęte przez dzieci w wieku od 8 dni do 2 lat. Miejsca oznaczone są uroczymi ikonami niemowląt. Od teraz każdy z rezerwujących lot w Japan Airlines będzie mógł samodzielnie zdecydować, czy chce odbyć podróż w pobliżu małego dziecka.

Japan Airlines z nowym pomysłem

- Pasażerowie podróżujący z dziećmi w wieku od 8 dni do 2 lat, którzy wybierają miejsca na stronie JAL, będą mieli ikonę dziecka na swoich miejscach na ekranie ich wyboru – czytamy na stronie internetowej linii lotniczych.

Pomysł bardzo szybko zyskał popularność w mediach społecznościowych, gdzie podróżujący zwracali uwagę na to, że nie ma nic gorszego niż utknięcie obok płaczącego dziecka na pokładzie samolotu. Niektórzy dodawali nawet, że takie informacje powinny być obowiązkowo podawane przez wszystkie linie lotnicze.

Ograniczenia nowej funkcji

Mapa będzie działała tylko podczas dokonywania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej Japan Airlines. W innych przypadkach ikonka niemowląt nie będzie widoczna.

Linie lotnicze wychodzą również naprzeciw potrzebom podróżujących z dziećmi. Japan Airlines zapewnia butelki z gorąca wodą na pokładzie, miejsca do zmiany pieluszek, udostępnia wózki dziecięce na lotniskach i bezpłatnie przyjmuje wózki jako bagaż rejestrowany. Pasażerowie podróżujący z małymi dziećmi korzystają także z pierwszeństwa wejścia na pokład.

Źródło: BBC, Futurism

wiadomościjapan airlinesdzieci
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)