Orange we współpracy z Dailymotion oferuje najlepiej umiejscowione reklamy
14 lipca, Orange poinformował o podpisaniu umowy o wyłącznej współpracy partnerskiej z firmą Dailymotion. Umożliwi ona zaoferowanie jedynego na rynku, zintegrowanego rozwiązania reklamowego, umożliwiającego dotarcie za pośrednictwem platformy Dailymotion, do precyzyjnie określanych grup odbiorców. Orange Advertising Network* będzie mieć wyłączne prawo do sprzedaży i reprezentowania zasobów reklam wideo Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej
19.07.2011 14:29
14 lipca, Orange poinformował o podpisaniu umowy o wyłącznej współpracy partnerskiej z firmą Dailymotion. Umożliwi ona zaoferowanie jedynego na rynku, zintegrowanego rozwiązania reklamowego, umożliwiającego dotarcie za pośrednictwem platformy Dailymotion, do precyzyjnie określanych grup odbiorców. Orange Advertising Network* będzie mieć wyłączne prawo do sprzedaży i reprezentowania zasobów reklam wideo Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej*.
Z Dailymotion korzysta miesięcznie 11. milionów użytkowników na całym świecie, a jej katalog filmów każdego dnia powiększa się o 20 000 nowych pozycji. Co miesiąc w portalu Dailymotion oglądanych jest 1,2 miliarda filmów. Materiały dostępne w serwisie są podzielone na trzy grupy: oficjalne (premium), profesjonalne (amatorskie wysokiej klasy) oraz generowane przez użytkowników, a dodatkowo dzieli się je na kanały. Dzięki temu reklamodawcy mają do dyspozycji bardzo obszerny, uporządkowany zbiór materiałów. Podział na treści premium i generowane przez użytkowników oraz zagregowany katalog oparty na lokalizacji znacznie ułatwia ukierunkowanie reklam. Ponadto, dzięki partnerskim umowom z ITN w Wielkiej Brytanii, TV Azteca w Ameryce Łacińskiej lub TV3 w Hiszpanii, Dailymotion zapewnił sobie szerokie prawa do treści premium na tych rynkach. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów, dostosowanych do wymagań lokalnych odbiorców, gwarantuje, że reklamodawca dotrze do właściwych klientów, w każdym kraju, ze znacznie
większą precyzją niż dotychczas.
Właściciele marek będą mogli również wykorzystać kreatywność "Motionmakers" - społeczności twórców wideoklipów umieszczanych w serwisie Dailymotion, która stanowi 20. wszystkich użytkowników. Mogą im zaproponować tworzenie materiałów na zamówienie. W rezultacie otrzymają filmy wideo inspirowane opisem marki, które stanowią unikatowe materiały marketingowe doskonale dostosowane do konkretnej kampanii.
W serwisie Dailymotion dostępne są również reklamy towarzyszące. Reklamodawca może łączyć materiały wideo z tradycyjnymi formatami reklam internetowych, korzystać z najbardziej kreatywnych i skutecznych formatów dostępnych na rynku, a także zostać sponsorem katalogu materiałów premium, aby zapewnić sobie jeszcze lepszą widoczność marki.
"Reklamodawcy coraz częściej wykorzystują reklamy wideo w swoich kampaniach internetowych, ale jeśli nie są w stanie skierować odpowiednich treści do właściwej grupy odbiorców na konkretnym rynku, to ich działania można porównać do wrzucenia igły w stóg siana" - powiedział Luc Tran Thang, wiceprezes firmy Orange Advertising. "Możemy zagwarantować reklamodawcom i właścicielom marek, że dotrą do właściwych adresatów, ponieważ nasze materiały wideo są zlokalizowane i odpowiednio ukierunkowane. Taką gwarancję oferuje tylko Dailymotion”.
"Orange Advertising Network jest naturalnym partnerem dla Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej. Zatrudnia specjalistów na całym świecie, którzy pomogą w odpowiednim wykorzystaniu naszych materiałów”. - powiedział Luc Daumont, wiceprezes ds. rozwoju międzynarodowego firmy Dailymotion. "Materiały wideo umieszczone w Internecie stanowią dla reklamodawców atrakcyjną platformę, pod warunkiem, że komunikaty reklamowe są połączone z filmami w sposób uwzględniający zainteresowania widzów. Dailymotion umożliwia bardziej precyzyjne ukierunkowanie reklam niż tradycyjne kanały przekazu. Tworzymy uporządkowany katalog treści i wykorzystujemy potencjał twórczy społeczności naszych użytkowników. Dzięki temu Orange Advertising Network może zapewnić reklamodawcom nie tylko skuteczność kampanii, ale również swobodę kreatywnego korzystania z innowacyjnej, interaktywnej platformy. Dodatkową korzyścią są narzędzia do pomiaru zwrotu z inwestycji".
- W Wielkiej Brytanii Orange będzie wspierać Dailymotion na portalach internetowych i mobilnych, w Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej - tylko na internetowych, we Francji - tylko na mobilnych. Ameryka Łacińska nie obejmuje Brazylii. Portal Dailymotion jest dostępny we wszystkich krajach świata z wyjątkiem Chin i Korei Południowej.
- Orange Advertising Network działa w Wielkiej Brytanii pod firmą Unanimis, która jest jednostką zależną w całości należącą do France Telecom-Orange Group.