Nowa gwarancja w Asusie - naprawa i dodatkowo zwrot kosztów zakupu

Asus postanowił zmienić reguły gry na rynku urządzeń dla biznesu. Klientom, którzy zdecydują się na zakup notebooka z serii ASUSPRO, producent daje zupełnie nowatorskie warunki gwarancji. Jeśli w produkcie wystąpi usterka, Asus nie tylko naprawi sprzęt, ale też zwróci klientowi zapłacone za niego pieniądze.

Nowa gwarancja w Asusie - naprawa i dodatkowo zwrot kosztów zakupu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

26.05.2015 | aktual.: 26.05.2015 16:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Gwarancja jakości i zwrot pieniędzy" oznacza, że klienci biznesowi, którzy zakupią notebooka z rodziny ASUSPRO mogą liczyć zarówno na naprawę komputera, jak i zwrot pieniędzy. Jeśli w notebooku sygnowanym logo ASUSPRO, w ciągu roku od zakupu, wykryta zostanie usterka, serwisanci usuną ją i przywrócą komputer do pracy. Poza w pełni sprawnym komputerem, klient otrzyma także zwrot pieniędzy, które wydał na zakup notebooka. Ryzykowne? Nie, jeśli jest się przekonanym o jakości produkowanego przez siebie sprzętu.

Promocją objęte są komputery z biznesowej serii ASUSPRO, zakupione pomiędzy 2. kwietnia 2015 r. a 31 grudnia 2015 r. Aby objąć urządzenie warunkami promocji, należy zarejestrować ja na stronie kampanii w ciągu 15 dni od daty zakupu.

Szczegółowe warunki promocji, regulamin oraz lista produktów objętych programem znajdują się na TEJ stronie.

Źródło artykułu:WP Tech
wiadomościgwarancjazwrot pieniędzy
Komentarze (3)