Wpadki medialne wiążą się zazwyczaj z ogromnym wstydem oraz spadkiem popularności firm, których dotyczą. Kontrowersyjne działania raczej nie przysparzają im zwolenników czy też fanów, przeciwnie – mogą sprawić, że obecni klienci czy współpracownicy odwrócą się od firmy.
Wpadki medialne wiążą się zazwyczaj z ogromnym wstydem oraz spadkiem popularności firm, których dotyczą. Kontrowersyjne działania raczej nie przysparzają im zwolenników czy też fanów, przeciwnie - mogą sprawić, iż obecni klienci czy współpracownicy odwrócą się od firmy. Pomimo różnych postaci wpadek, ich skutki są zawsze podobne. Nieważne, czy chodzi o niefortunną wypowiedź, nie do końca przemyślaną kampanię reklamową, czy też inne działania firmy. Skutek jest zawsze ten sam - firma staje przed koniecznością długiej, lecz nie zawsze skutecznej rehabilitacji w oczach użytkowników.
W galerii przedstawiamy kilka wpadek medialnych jednych z największych firm na rynku.