Nasza-Klasa pokonała gigantów i jest najlepsza na świecie
Według danych renomowanej amerykańskiej firmy badawczej comScore portal nasza-klasa.pl posiada najwyższy z notowanych współczynnik zaangażowania konsumentów. Wynosi on 34,4 proc. Wskaźnik ten mówi o stosunku liczby dziennych Użytkowników do liczby Użytkowników miesięcznych korzystających z danego serwisu.
14.09.2009 | aktual.: 15.09.2009 13:56
Według danych renomowanej amerykańskiej firmy badawczej comScore portal nasza-klasa.pl posiada najwyższy z notowanych współczynnik zaangażowania konsumentów. Wynosi on 34,4 proc. Wskaźnik ten mówi o stosunku liczby dziennych Użytkowników do liczby Użytkowników miesięcznych korzystających z danego serwisu.
Spośród 20. największych portali społecznościowych na świecie to właśnie portal z Polski uzyskuje w tym zakresie najlepszy rezultat. Nasza-klasa.pl wyprzedza największe globalne serwisy tego typu - m.in. Facebook.com (o 8 punktów procentowych) oraz MySpace.com (aż o 18 punktów procentowych). "Polski rynek internetowy rozwija się niezwykle dynamicznie. Czasami w tym galopie nie dostrzegamy, że polska branża nowych technologii osiągnęła już światowy poziom. Tym bardziej cieszy fakt, że coraz częściej polskie serwisy są uwzględniane w tak renomowanych rankingach, jak ten firmy comScore" - mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu i PR Naszej Klasy.
W ostatnich dniach portal uruchomił swój własny projekt mikroblogingowy - Śledzik.pl, który jest pierwszym nowym produktem udostępnionym pod oddzielnym adresem internetowym. Już pierwszego dnia stał się on największym projektem tego typu w polskiej sieci. "Staramy się wciąż ulepszać portal i rozwijać produkt, poszukujemy wybitnych programistów i nie idziemy na kompromisy technologiczne. Jak widać przynosi to efekty" - dodaje Kaznowski.