Mobilking idzie na wojnę z nieuczciwymi ofertami

Mobilking idzie na wojnę z nieuczciwymi ofertami

Mobilking idzie na wojnę z nieuczciwymi ofertami
01.04.2008 18:06

1 kwietnia rozpoczyna się kolejny etap telewizyjnej kampanii reklamowej sieci Mobilking. Tym razem na celowniku są nieuczciwe oferty operatorów telekomunikacyjnych.

1 kwietnia rozpoczyna się kolejny etap telewizyjnej kampanii reklamowej sieci Mobilking. Tym razem na celowniku są nieuczciwe oferty operatorów telekomunikacyjnych.

Kolejna odsłona reklam Mobilking piętnuje nieuczciwe promocje operatorów komórkowych. Kampania wskazuje, że bardzo często za atrakcyjnie wyglądającymi ofertami kryją się dodatkowe, wysokie opłaty. Niejasne oferty i pseudo-promocje są obce propozycji Mobilking, która oparta jest na prostocie –. jedna stała stawka do wszystkich sieci i żadnych ukrytych kosztów.

W dwóch nowych spotach sieci Mobilking znowu pojawiają się atrakcyjne kobiety, tym razem zachęcające faceta do skorzystania z kuszących ofert. Szybko okazują się one jedynie chwytem narażającym go na większe od przewidywanych koszty. Reklama wprost nawiązuje do sytuacji, w których firmy z różnych branż, a zwłaszcza operatorzy komórkowi, proponują klientom produkty i usługi, które po pewnym czasie okazują się dla nich mało korzystne.

Badania przeprowadzone na reprezentatywnej grupie Polaków wskazują, że jedynie 6. użytkowników telefonów komórkowych potrafi rozpoznać nieuczciwe oferty operatorów. Ten wynik pokazuje, jak całe lata kampanii reklamowych mówiących o SMS-ach za 0 groszy czy połączeniach za 10 gr/min wpłynęły na społeczeństwo. Kampania Mobilking chce to zmienić.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)