Media Markt Tour - mobilny market w całej Polsce
16 maja startuje trasa promocyjna sieci Media Markt pod hasłem „Media Markt Tour 2014”. Mobilny market z nowoczesnymi urządzeniami z zakresu elektroniki użytkowej odwiedzi kilkadziesiąt miejscowości w całym kraju. W ramach tournée zorganizowane zostaną spotkania, podczas których będzie można zapoznać się z nowinkami technologicznymi, a także skorzystać z nowoczesnych stref rozrywki. Pierwszym przystankiem na szlaku jest Grodzisk Mazowiecki.
15.05.2014 08:53
Kampania promocyjna „Media Markt Tour 2014”. to odpowiedź na potrzeby konsumentów z mniejszych miejscowości, gdzie dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony. Podczas imprez w specjalnie zaaranżowanym mobilnym miasteczku, Media Markt zaprezentuje potencjalnym klientom w blisko 70-ciu miastach w Polsce ofertę marketów sieci oraz sklepu internetowego mediamarkt.pl, gdzie dostępnych jest ponad 100 000 produktów.
Na każde spotkanie w ramach trasy Media Markt przygotował promocje, rabaty oraz atrakcje. Odwiedzający będą mogli nie tylko zapoznać się z najnowszymi technologiami dostępnymi obecnie na rynku, dokonać na miejscu zakupu muzyki, filmów i gier, zasięgnąć informacji u doradców, ale też posłuchać muzyki i spędzić czas w specjalnie przygotowanych na tę okazję strefach.
Dla młodzieży udostępnione zostaną strefy gier komputerowych, gdzie będzie można zmierzyć się ze znajomymi w turniejach PlayStation, a także strefy rozrywki –. z konkursami i grami zręcznościowymi. Dla starszych uczestników spotkania Media Markt proponuje strefę audio oraz bramkę Media Markt, pozwalającą sprawdzić swoje umiejętności piłkarskie oraz ustrzelić smartfona za 1 zł lub inne nagrody. Pomyślano również o najmłodszych, dla których organizatorzy przygotowali szereg ciekawych zabaw.
O szczegółach tego przedsięwzięcia opowiada Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Skąd pomysł na trasę po kraju?
Andrzej Sobolik: Sklepy Media Markt do tej pory kojarzyły się z miastami dużej i średniej wielkości. W mniejszych miastach, części dawnych miast wojewódzkich i nowych powiatowych, nie było możliwości zrobienia zakupów w naszych marketach. Ich mieszkańcom do niedawna pozostawały jedynie lokalne sieci oraz niezrzeszone sklepy specjalistyczne z asortymentem RTV i AGD.
Aby zbliżyć się do tych konsumentów, stworzyliśmy roadshow pod szyldem „Media Markt Tour 2014”, zachęcający przede wszystkim do skorzystania z bogatej oferty sklepu internetowego mediamarkt.pl bez wychodzenia z domu oraz do odwiedzin najbliższego marketu Media Markt w okolicy.
Na czym polega akcja „Media Markt Tour 2014”?
Andrzej Sobolik: Od połowy maja aż do października bieżącego roku będziemy odwiedzać wybrane miejscowości we wszystkich 1. województwach w całej Polsce. W sumie dotrzemy do blisko 70. miast. W każdym z nich pojawimy się z mobilnym marketem. Można powiedzieć, że będzie to małe technologiczne miasteczko z najnowocześniejszymi urządzeniami dostępnymi obecnie na rynku. Odwiedzjący będą mogli nie tylko zapoznać się z naszą marką i szeroką ofertą produktów, ale także zasięgnąć informacji u kompetentnych doradców oraz miło spędzić czas w specjalnych strefach rozrywki.
Jakie atrakcje przewidziano dla uczestników w ramach tych wizyt?
Andrzej Sobolik: Planując Media Markt Tour 201. pomyśleliśmy o ciekawych zajęciach zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci oraz młodzieży. Starszym uczestnikom spotkania proponujemy strefę audio oraz bramkę Media Markt, pozwalającą sprawdzić swoje umiejętności piłkarskie i przy okazji ustrzelić smartfona za 1 zł lub inne nagrody. Dla młodzieży przygotowaliśmy strefy gier komputerowych, gdzie można będzie rywalizować ze znajomymi w turniejach PlayStation, a także strefy rozrywki z grami zręcznościowymi. Również najmłodsi nie będą się tu nudzić. Zapraszamy całe rodziny do przyjemnego spędzenia czasu a Media Markt.
Na co jeszcze mogą liczyć odwiedzający mobilny market?
Andrzej Sobolik: Na wszystkie spotkania w ramach trasy zaplanowaliśmy wyjątkowe promocje i rabaty. Za każdym razem będą to nieco inne oferty, jednak zawsze w bardzo atrakcyjnych cenach. Z pewnością ciekawe propozycje rabatowe czekają też na tych, którzy zdecydują się podczas imprezy założyć konto i dokonać zakupów w sklepie mediamarkt.pl, który oferuje obecnie ponad 10. 000 produktów. Nasi pracownicy pomogą utworzyć własny profil każdemu, kto chciałby skorzystać z takiej możliwości.
Gdzie rozpoczyna się trasa?
Andrzej Sobolik: Startujemy już 1. maja. W pierwszej kolejności odwiedzimy Grodzisk Mazowiecki. Inauguracyjne spotkanie potrwa dwa dni. Następnie przeniesiemy się kolejno do Pabianic, Bełchatowa, Radomska i Lublińca. Dalsze lokalizacje będziemy ujawniać stopniowo. Liczymy, że taki element zaskoczenia spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem naszym wydarzeniem.
Czy będą to całodniowe wydarzenia?
Andrzej Sobolik: W poszczególnych miastach godziny otwarcia naszego mobilnego marketu mogą się trochę różnić. Za każdym razem będziemy o tym informować mieszkańców. Możemy jednak zapewnić, że atrakcji starczy na spędzenie z nami kilku godzin. Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia miasteczka Media Markt. To świetna okazja na dobrą zabawę, relaks i oczywiście zapoznanie się nowinkami ze świata technologii.
Trasa Media Markt Tour 201. potrwa do października br. roku. Najbliższe spotkania w ramach roadshow odbędą się w:
• 16-17.05. Grodzisk Mazowiecki
• 19.05. Pabianice
• 21.05. Bełchatów
• 23.05. Radomsko
• 25.05. Lubliniec
• 27.05. Tarnowskie Góry
Start: godz. 12.00.