mBank zapowiada przerwę techniczną. Problemy z Blik, płatnością kartą i aplikacją mobilną

mBank zapowiada przerwę techniczną. Problemy z Blik, płatnością kartą i aplikacją mobilną

mBank zapowiada przerwę techniczną. Problemy z Blik, płatnością kartą i aplikacją mobilną
Źródło zdjęć: © East News | Tomasz Kawka
24.01.2020 14:22

mBank poinformował swoich klientów o przerwie technicznej zaplanowanej na najbliższy weekend. W nocy z 25 na 26 stycznia większość usług będzie niedostępna. Klienci będą mieć utrudniony dostęp do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Nie zapłacą też kartą.

mBank poinformował za pośrednictwem swojej strony internetowej i aplikacji mobilnej o przerwie technicznej zaplanowanej na noc z 25 na 26 stycznia. Klienci od godzin wieczornych w sobotę do niedzielnego poranka nie skorzystają z większości usług. Poniżej informujemy co i w jakich godzinach nie będzie prawidłowo funkcjonowało.

  • Przelewy Blik w aplikacji mobilnej - 25 stycznia pomiędzy godziną 19:00 - 20:00
  • Karty - w godzinach 02:30 - 07:30 klienci nie zapłacą kartą, nie wypłacą też gotówki z bankomatu oraz nie skorzystają z wpłatomatu. Nie zapłacą też za zakupy w internecie w godzinach 02:30 - 10:00
  • Pomiędzy godziną 02:30 a 10:00 klienci nie zalogują się na swoje konto w internecie i nie skorzystają z aplikacji mobilnej. Nie złożą także żadnego wniosku w godzinach 2:00 - 11:00

Bank informuje, że w trakcie przerwy technicznej mLinia nie będzie miała wglądu w dane klientów.

mBank w swoim komunikacie przypomina klientom, aby wszystkie zaplanowane przelewy zlecili przed godziną rozpoczęcia przerwy technicznej. Zaleca również, aby w związku z weekendowymi planami, klienci stosunkowo wcześniej wybrali gotówkę z bankomatu.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)