Lime i błąd w aplikacji. Zła waluta może być źródłem pomyłek
Aplikacja na Androida do wypożyczania hulajnóg Lime ma błąd. W przypadku przejazdów grupowych wyświetla kwoty w niewłaściwej walucie – użytkownicy, którzy tego nie zauważą, mogą zapłacić za wypożyczenie hulajnogi Lime więcej, niż sądzą.
20.07.2019 | aktual.: 22.07.2019 08:51
Elektryczne hulajnogi Lime stale zyskują popularność. Ułatwiają przemieszczanie się po dużym mieście, a ich wypożyczanie nie wymaga wielkiego zaangażowania. Wystarczy pobrać aplikację Lime na Androida lub iOS-a, a następnie postępować według instrukcji na ekranie.
Okazuje się jednak, że do aplikacji wkradł się błąd. W przypadku wypożyczania kilku hulajnóg Lime równocześnie, koszt wypożyczenia wyświetlany jest dolarach, choć aplikacja ustawiona jest na język polski, naszą walutę i w innych miejscach interfejsu wyświetla ją poprawnie.
Jeśli ktoś nie zauważy symbolu dolara tuż obok kwoty, odruchowo uzna najpewniej, że widoczna na ekranie cena wyświetlana jest w złotówkach. W efekcie łatwo o pomyłkę i świadomość, że przejazd hulajnogą Lime kosztował mniej niż w rzeczywistości.
Aby wyjaśnić ten problem, skontaktowaliśmy się z biurem prasowym Lime. Gdy tylko uzyskamy dodatkowe informacje (na przykład odnośnie planów naprawienia opisanego błędu), niniejsza publikacja zostanie zaktualizowana.
Inne problemy Lime'a
Warto przypomnieć, że to nie pierwszy błąd w ostatnim czasie, na który zwróciliśmy uwagę w aplikacji Lime. Wcześniej problematyczne okazało się działanie automatycznych płatności, w wyniku z czego z kont klientów mogło zniknąć więcej pieniędzy, niż przypuszczali. O szczegółach można przeczytać w odrębnej publikacji.