Lime i błąd w aplikacji. Zła waluta może być źródłem pomyłek
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Aplikacja na Androida do wypożyczania hulajnóg Lime ma błąd. W przypadku przejazdów grupowych wyświetla kwoty w niewłaściwej walucie – użytkownicy, którzy tego nie zauważą, mogą zapłacić za wypożyczenie hulajnogi Lime więcej, niż sądzą.
Elektryczne hulajnogi Lime stale zyskują popularność. Ułatwiają przemieszczanie się po dużym mieście, a ich wypożyczanie nie wymaga wielkiego zaangażowania. Wystarczy pobrać aplikację Lime na Androida lub iOS-a, a następnie postępować według instrukcji na ekranie.
Okazuje się jednak, że do aplikacji wkradł się błąd. W przypadku wypożyczania kilku hulajnóg Lime równocześnie, koszt wypożyczenia wyświetlany jest dolarach, choć aplikacja ustawiona jest na język polski, naszą walutę i w innych miejscach interfejsu wyświetla ją poprawnie.
Jeśli ktoś nie zauważy symbolu dolara tuż obok kwoty, odruchowo uzna najpewniej, że widoczna na ekranie cena wyświetlana jest w złotówkach. W efekcie łatwo o pomyłkę i świadomość, że przejazd hulajnogą Lime kosztował mniej niż w rzeczywistości.
Aby wyjaśnić ten problem, skontaktowaliśmy się z biurem prasowym Lime. Gdy tylko uzyskamy dodatkowe informacje (na przykład odnośnie planów naprawienia opisanego błędu), niniejsza publikacja zostanie zaktualizowana.
Inne problemy Lime'a
Warto przypomnieć, że to nie pierwszy błąd w ostatnim czasie, na który zwróciliśmy uwagę w aplikacji Lime. Wcześniej problematyczne okazało się działanie automatycznych płatności, w wyniku z czego z kont klientów mogło zniknąć więcej pieniędzy, niż przypuszczali. O szczegółach można przeczytać w odrębnej publikacji.