Jak twórca Twittera chce ulepszyć Facebooka
Współzałożyciel Twittera, Biz Stone, od jakiegoś czasu bierze udział w kilku tajnych projektach, o których niestety nie wiemy nic, oprócz tego, że zbawiennie wpłynęły na jego kreatywność.
I to wpłynęły dość znacznie, ponieważ Stone chce się podzielić swoim genialnym pomysłem z jednym z największych konkurentów Twittera - z Facebookiem.
Stone twierdzi, że udostępniając użytkownikom Facebooka możliwość wyłączenia reklam i wpisów sponsorowanych za niewielką opłatą, powiedzmy 1. dolarów miesięcznie, Zuckerberg mógłby wygenerować zysk na poziomie miliarda dolarów miesięcznie, zakładając że z opcji "Facebook premium" skorzystałoby 10 proc. wszystkich użytkowników serwisu społecznościowego.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Samsung Galaxy S III wybuchł, bo miał nieoryginalną baterię"