iPhone tanieje, klienci się złoszczą

Jeśli ktoś kupił iPhone'a za niemal 600 dolarów na 10 dni lub mniej przed ogłoszeniem obniżki ( 5 września ), ma szczęście - wystarczy skontaktować się z firmą Apple, a 200-dolarowa różnica zostanie zwrócona. W gorszej sytuacji są ci, którzy kupili smartfon wcześniej, np. tuż po jego rynkowej premierze. Klienci złoszczą się, że zapłacili tzw. "early adopters tax".

iPhone tanieje, klienci się złoszczą
Źródło zdjęć: © Apple

Po tym, jak Steve Jobs ogłosił obniżkę ceny 8-gigabajtowego iPhone'a z 599 do 399 dolarów, łatwo było sobie wyobrazić wzburzenie klientów, którzy na moment przed obniżką zapłacili na urządzenie o 1/3 więcej. W związku z tym, na internetowej stronie Apple opublikowany został list otwarty Steve'a Jobsa - http://www.apple.com/hotnews/openiphoneletter do klientów.

Jobs broni w nim decyzji o obniżce: _ "iPhone to produkt przełomowy ( ... ). Jest daleko przed konkurencją, a teraz stanie się dostępny dla jeszcze większego grona klientów. ( ... ) Zawsze znajdzie się ktoś, kto kupił produkt przed obniżką cen i z tego powodu żałuje nowej ceny, nowego systemu operacyjnego lub czegokolwiek innego. Takie jest życie w świecie technologii. Jeśli ciągle czekasz na następną obniżkę cen albo na nowy, udoskonalony model, nigdy nie kupisz żadnego urządzenia, gdyż tańsze i lepsze produkty pojawiają się ciągle." _

Jobs przekonuje jednak, iż Apple zadba o swoich klientów, którzy nabyli iPhone'a jako pierwsi. Zostanie im mianowicie zaoferowana zniżka w wysokości 100 dolarów na zakup dowolnego produktu Apple w sklepach Apple Retail Store lub w sklepie internetowym firmy. Szczegóły tej operacji mamy poznać w przyszłym tygodniu.

O obniżce cen iPhone'a, jak również o nowym odtwarzaczu multimedialnym Apple, iPod touch, informujemy w artykule iPod touch - Wi-Fi i dotykowy ekran w odtwarzaczu - http://www.idg.pl/index.html.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)