Grupa TP uruchomiła platformę blogową
Grupa TP uruchomiła dziś (18 listopada) pod adresem www.blog.tp.pl platformę blogową. Poza działającym od grudnia 2008 blogiem rzecznika prasowego (Wojciecha Jabczyńskiego) obejmuje ona trzy nowe obszary: korporacyjny, technologiczny i sportowy. Spośród 377 spółek notowanych na warszawskiej giełdzie zaledwie kilka prowadzi blogi, jednak tylko Grupa TP stworzyła własną platformę blogową.
18.11.2009 | aktual.: 18.11.2009 13:15
- Nasza platforma stanowi bardzo istotny element strategii komunikacyjnej. Liczę również, że jest to milowy krok w wykorzystaniu przez firmy nowych mediów - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Departamentu PR Grupy TP. - Blog jest dialogiem, a więc obietnicą naszej gotowości do komunikowania się z otoczeniem i otwartości - dodaje.
Nad nowymi blogami pracuje wspólnie kilkunastu autorów. Poza Wojciechem Jabczyńskim, który kontynuuje blog rzecznika jest to zespół kilku redaktorów bloga korporacyjnego Orange i TP, redaktorzy bloga technologicznego, a za sportowy odpowiada Jarosław Kończak z TP, jednocześnie dziennikarz Orange Sport. Adresy nowych blogów to:
- korporacyjny: www.blog.tp.pl
- technologiczny: www.blog.tp.pl/technologiczny
- sportowy: www.blog.tp.pl/sportowy
W rozmowie z przedstawicielami firmy usłyszeliśmy, iż nowe narzędzie komunikacyjne nie będzie powielało nudnych schematów przekazywania informacji korporacyjnych, znanych z innych firm. Blogi Grupy TP to miejsce interakcji pomiędzy firmą, a użytkownikiem. Oprócz ciekawych i często unikalnych informacji np. w blogu sportowym, klienci Grupy TP będą mogli zapoznać się z nowinkami technologicznymi czy tym, co dzieje się wewnątrz Grupy TP.
Platforma blogowa to także miejsce, gdzie każdy użytkownik może wyrazić swoje zdanie, ale także wyjaśnić swoje wątpliwości na temat dostępnych w ofercie usług. Oznacza to, że Grupa TP otwiera się na swoich użytkowników dając im możliwość komentowania swoich działań. Należy się spodziewać, że opinie i sugestie czytelników blogów będą miały wpływ na przyszłe działania Grupy TP, czy też na jeszcze lepsze dopasowanie usług do potrzeb klientów.
„Zachęcił nas do blogowania sukces autorskiego bloga Wojtka Jabczyńskiego, rzecznika Grupy TP, który za kilkanaście dni będzie obchodził swoje pierwsze urodziny (blog, nie Wojtek). Źródłem sukcesu jesteście Wy. Pokazaliście poprzez interaktywność, że chcecie rozmawiać o tematach, które nas również interesują. Świat Orange i TP to kilkanaście milionów osób –. pracowników, klientów, partnerów, odbiorców… Każdy z nich ma własną historię. To o nich będzie ten blog. Zdecydowaliśmy się go wspólnie poprowadzić, bo to świetne miejsce, żeby móc uczciwie i bezpośrednio rozmawiać z każdym, kto chciałby dowiedzieć się czegoś o naszej pracy. Jesteśmy przekonani, że w naszej firmie i wokół niej dzieje się wiele niezmiernie ciekawych rzeczy. Chcemy Wam o nich opowiedzieć.” – czytamy w pierwszym wpisie na blogu
Nowa platforma blogowa nie będzie się ograniczała do suchych informacji tekstowych. Przedstawiciele Grupy TP podkreślają, że użytkownicy znajdą tam wiele interesujących materiałów multimedialnych takich, jak reportaże wideo, autorskie materiały filmowe czy audio. To jedna z ciekawszych inicjatyw w polskim Internecie i jak do tej pory jedyna na taką skalę.