Google vs. Facebook: nokautujące wpływy z reklam

Google vs. Facebook: nokautujące wpływy z reklam
Źródło zdjęć: © Gizmodo

27.06.2011 15:40, aktual.: 27.06.2011 15:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Zastanawialiście się kiedyś, ile firmy Google oraz Facebook zarobiły na wyświetlających się tu (na portalu społecznościowym) i ówdzie (w oknach Adsense) reklamach? Jeśli tak, to zachęcam was do rzucenia okiem na bardzo ciekawą infografikę przygotowaną przez MBA Program Info.

Google oraz Facebook są bez dwóch zdań jednymi z największych internetowych przedsięwzięć. Gigant z Mountain View posiada większą ilość zarejestrowanych użytkowników, za to każde kliknięcie myszką na reklamę wyświetlającą się na portalu Marka Zuckerberga jest warte więcej.

Po dwóch pierwszych rundach z miażdżącymi: ponad miliardem użytkowników i 5. centami za wyświetlenie reklamy dla Google i odpowiednio niecałymi 700 milionami i 55 centami, mamy remis 2 do 2. O przebiegu kolejnych przekonacie się po spojrzeniu na poniższe zestawienie (kliknij, aby zobaczyć infografikę w całości):

Obraz
© (fot. Gizmodo)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także