Google vs. Facebook: nokautujące wpływy z reklam

Google vs. Facebook: nokautujące wpływy z reklam

Google vs. Facebook: nokautujące wpływy z reklam
Źródło zdjęć: © Gizmodo
27.06.2011 15:40, aktualizacja: 27.06.2011 15:53

Zastanawialiście się kiedyś, ile firmy Google oraz Facebook zarobiły na wyświetlających się tu (na portalu społecznościowym) i ówdzie (w oknach Adsense) reklamach? Jeśli tak, to zachęcam was do rzucenia okiem na bardzo ciekawą infografikę przygotowaną przez MBA Program Info.

Google oraz Facebook są bez dwóch zdań jednymi z największych internetowych przedsięwzięć. Gigant z Mountain View posiada większą ilość zarejestrowanych użytkowników, za to każde kliknięcie myszką na reklamę wyświetlającą się na portalu Marka Zuckerberga jest warte więcej.

Po dwóch pierwszych rundach z miażdżącymi: ponad miliardem użytkowników i 5. centami za wyświetlenie reklamy dla Google i odpowiednio niecałymi 700 milionami i 55 centami, mamy remis 2 do 2. O przebiegu kolejnych przekonacie się po spojrzeniu na poniższe zestawienie (kliknij, aby zobaczyć infografikę w całości):

Obraz
© (fot. Gizmodo)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)