Ericsson od pół roku zarządza siecią Netii

Ericsson zakończył na początku stycznia trwający pół roku okres przejściowy w ramach kontraktu outsourcingowego z Netią. W tym okresie Ericsson wziął pełną odpowiedzialność za utrzymanie i zarządzanie siecią operatora oraz przejął 325 pracowników z działów technicznych Netii.

Ericsson od pół roku zarządza siecią Netii

Obraz
© Paul Kearney (Netia), Wojciech Mądalski (Netia) and Robert Czarnecki (Ericsson) .JPG (2540kB)

Rozwój oraz wprowadzanie nowych aplikacji postępuje zgodnie z założonym planem. W ramach kontraktu Ericsson przejął 300 pracowników działów utrzymania sieci Netii. W drugiej połowie roku dołączyła do niej grupa 25 pracowników Pro Futuro - firmy przejętej przez Netię.

W ciągu pół roku obowiązywania kontraktu, przeprowadzono serię działań mających na celu połączenie organizacji. Wprowadzono nowe procedury, zastosowano nowe rozwiązania IS/IT, wymieniono flotę samochodową, itp.

_ Ericsson potwierdził nasze oczekiwania, a umowa outsourcingowa okazała się dla nas korzystna. Netia uzyskała oszczędności w kosztach operacyjnych oraz większą elastyczność w zarządzaniu środkami. Jesteśmy w stanie sprawnie wprowadzać nowe usługi oraz skupić nasze działania na obsłudze klientów _ - powiedział Krzysztof Jabłoński, odpowiedzialny za usługi serwisowe w Netii.

Kontrakt podpisany z Netią w kwietniu 2006 roku jest pierwszym tak znaczącym kontraktem na utrzymanie i zarządzanie siecią (tzw. _ managed services _) w Europie Centralnej.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)