#dziejesiewtechnologii [17]: Sukces iOS‑a, nowa funkcja YouTube i skandal wokół Adblocka
06.02.2015 10:06, aktual.: 27.02.2015 13:45
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W dzisiejszym odcinku mówimy o dużym sukcesie Apple'a na amerykańskim rynku – firmie w końcu udało się wyprzedzić Google'a w udziale na rynku telefonów komórkowych (a mówimy tu o konkurencji jeden producent kontra wielu producentów, jest to więc osiągnięcie godne podziwu). Wspominamy także o ciekawej nowości YouTube'a, dzięki której można się poczuć jak realizator wideo oraz o tym, ile reklamodawcy muszą zapłacić, by obejść Adblocka.
W dzisiejszym odcinku mówimy o dużym sukcesie Apple'a na amerykańskim rynku –. firmie w końcu udało się wyprzedzić Google'a w udziale na rynku telefonów komórkowych (a mówimy tu o konkurencji jeden producent kontra wielu producentów, jest to więc osiągnięcie godne podziwu). Wspominamy także o ciekawej nowości YouTube'a, dzięki której można się poczuć jak realizator wideo oraz o tym, ile reklamodawcy muszą zapłacić, by obejść Adblocka.