#dziejesiewtechnologii [17]: Sukces iOS‑a, nowa funkcja YouTube i skandal wokół Adblocka

#dziejesiewtechnologii [17]: Sukces iOS-a, nowa funkcja YouTube i skandal wokół Adblocka
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

06.02.2015 10:06, aktual.: 27.02.2015 13:45

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W dzisiejszym odcinku mówimy o dużym sukcesie Apple'a na amerykańskim rynku – firmie w końcu udało się wyprzedzić Google'a w udziale na rynku telefonów komórkowych (a mówimy tu o konkurencji jeden producent kontra wielu producentów, jest to więc osiągnięcie godne podziwu). Wspominamy także o ciekawej nowości YouTube'a, dzięki której można się poczuć jak realizator wideo oraz o tym, ile reklamodawcy muszą zapłacić, by obejść Adblocka.

W dzisiejszym odcinku mówimy o dużym sukcesie Apple'a na amerykańskim rynku –. firmie w końcu udało się wyprzedzić Google'a w udziale na rynku telefonów komórkowych (a mówimy tu o konkurencji jeden producent kontra wielu producentów, jest to więc osiągnięcie godne podziwu). Wspominamy także o ciekawej nowości YouTube'a, dzięki której można się poczuć jak realizator wideo oraz o tym, ile reklamodawcy muszą zapłacić, by obejść Adblocka.

Źródło artykułu:WP Tech
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (59)
Zobacz także