Cyberpunk 2077 posiada 75 "ulicznych historii". John Mamais zdradza nowe szczegóły

Cyberpunk 2077 posiada 75 "ulicznych historii". John Mamais zdradza nowe szczegóły
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Arkadiusz Stando

03.02.2020 09:24

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Do premiery najbardziej wyczekiwanej gry ostatnich lat pozostało jeszcze kilka miesięcy. Data wydania Cyberpunk 2077 została przełożona, a twórcy mają czas na dopracowanie najmniejszych detali. Tymczasem w sieci pojawiły się nowe, bardzo interesujące informacje.

W wywiadzie z serwisem OnMSFT, John Mamais z CD Projekt RED zdradził kilka szczegółów, o których wcześniej nie słyszeliście. Zapytany o długość fabuły, niestety nie był w stanie jej oszacować. Za to mówił o 75 "ulicznych historiach" w Night City, czyli pobocznych misjach. Podobnie jak w Wiedźminie 3.

Różnorodność wykonywanych zadań była jedną z ważniejszych cech Wiedźmina 3. Gra potrafiła dzięki temu przyciągnąć graczy na wiele godzin, jednocześnie odciągając trochę od fabuły, przez co szybko się nie nudziła. Zatem John Mamais zdrada, że w Cyberpunk 2077 będzie podobnie.

Cyberpunk 2077 zaoferuje dodatkowe "uliczne historie", które wzbogacą fabułę

"Mamy około 15 osób, które tworzą zadania w otwartym świecie. Do tego jest kilka warstw. Jest warstwa pasywna, czyli sprzedawcy, jest STS, czyli Street Stories (Historie Uliczne). Myślę, że jest około 75 historii ulicznych" - mówił John Mamais z CD Projekt RED.

Mamais ujawnił też kilka szczegółów technicznych o Cyberpunk 2077. Przede wszystkim gra ma wykorzystywać model oświetlenia Global Illumination (oświetlenie globalne), co nie było jeszcze w pełni zaprezentowane. W tym przypadku każdy wyświetlany obiekt 3D jest oświetlony zarówno przez światło emitowane ze źródła, jak i odbite od innych obiektów.

Cyberpunk 2077 ma także wykorzystywać zaawansowaną technologię rozchodzenia się dźwięku. "System akustyczny, który wymyślił jeden z naszych programistów, będzie brzmiał naprawdę realistycznie ze względu na sposób, w jaki wykorzystuje geometrię. Tworzy ten efekt pogłosu, który zmienia się wraz ze zmianą przestrzeni" - tłumaczy Mamais, jednocześnie polecając korzystanie ze sprzętu obsługującego Dolby Atmos.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)