CCC z nową usługą. Kurierzy dostarczą zamówienie pod drzwi klienta w ciągu godziny

CCC z nową usługą. Kurierzy dostarczą zamówienie pod drzwi klienta w ciągu godziny06.11.2020 14:51
CCC testuje nową usługę
CCC testuje nową usługę
Źródło zdjęć: © Getty Images

Grupa CCC testuje nową usługę, która ma być odpowiedzią na potrzeby klientów oraz perspektywę zamknięcia sklepów w Polsce. Zakłada ona dostawę zamówienia pod drzwi klienta w ciągu zaledwie 60 minut od jego złożenia.

Nowa usługa ma być dostępna w Warszawie jeszcze w listopadzie, a już wkrótce zostanie rozszerzona o inne aglomeracje miejskie - informuje CCC w specjalnym komunikacie.

- Zamówienie ma być proste, a dostawa szybka. Tak w skrócie można opisać nową propozycję CCC. Klient podczas składania zamówienia online po wpisaniu kodu pocztowego widzi dostępne opcje dostawy. Od teraz przy zamówieniach składanych na terenie stolicy pojawia się możliwość "dostawa tego samego dnia". Po wybraniu tej opcji zamówienie zostanie przekazane do przygotowania do sklepu CCC w centrum Warszawy, a kurier po otrzymaniu powiadomienia w specjalnej dedykowanej aplikacji o skompletowaniu przesyłki będzie je mógł odebrać i dostarczyć wprost do klienta - wyjaśniają przedstawiciele obuwniczego giganta.

- Obuwie ma być dostarczane w ciągu w 60 minut lub nawet krócej od złożenia zamówienia. To innowacja na skalę rynku, nikt nie realizuje dziś zamówień w tak krótkim czasie pod same drzwi. Wyszliśmy z założenia, że skoro pizza może być przywożona do domu w kilkadziesiąt minut, to buty również. Na razie testujemy to rozwiązanie w Warszawie, ale docelowo jeśli usługa się przyjmie, chcemy wprowadzić ją we wszystkich większych aglomeracjach miejskich - mówi Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w CCC.

Zobacz też: Koronawirus wpędził nas w gigantyczny kryzys. I może rozpędzić jeszcze inny – dużo większy

- Naszym celem jest po pierwsze atrakcyjność i łatwość zakupów online, szczególnie w dobie pandemii, ale po drugie przełamanie bariery standardowego czasu dostawy, który dla wielu klientów wciąż jest zbyt długi. 60 minut jest właśnie takim wyjściem naprzeciw tym oczekiwaniom, zaadresowaniem potrzeb szczególnie młodszych klientów funkcjonujących na zasadzie tu i teraz. Tak żyją, tak chcą robić zakupy i tak chcą mieć dostępne produkty - od ręki. Naszym zadaniem jest dostosowanie się do rynku. Robimy to jako pierwsi, bo wiemy, że lidera po pierwsze się pamięta, po drugie poleca”, dodaje Konrad Jezierski z CCC.

Karol Półtorak, wiceprezes CCC dodaje, że firma będzie dążyć do tego, aby w przyszłym roku dostarczać dużą część z tych przesyłek w ciągu 30-45 minut.

Przypomnijmy, że od soboty 7 listopada w centrach handlowych mają zostać zamknięte m.in. sklepy odzieżowe, obuwnicze oraz perfumerie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (30)